Repetimos ???????un...

Avisos
Vaciar todo

Repetimos ???????un altre cop?

64 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
4,926 Visitas
diego Td5
(@diego-td5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 228

A ver señores , yo no les conozco a ninguno , o eso creo a no ser que nos viesemos en "LA PARTY" . El caso es que si no tienen inconveniente , aunque la zona me pilla un poco retirada ( yo soy de la zona de Vilafranca del Penedes ) , me gustaria el Domingo 20 si no hay ningun problema de ultima hora , unirme a ustedes y aparte de poder disfrutar del defender voy conociendo gente , que ya toca .
Bueno , de cara a las presentaciones , yo soy Diego y si no me tiro al ruedo , al final no conoceré nunca a nadie . Solo he visto en más de una ocasión a otro socio en los triales a los que voy y no se ni quien es .
UN SALUDO .

ResponderCitar
 EDU
(@EDU)
Respuestas: 638

Quan repetim Aiguafreda?

M'he perdut el maligne, Quintanar i no sé quantes més. Ja estic ansiós, está nevant en moltes zones de Catalunya i, a sobre, segueixo tenint al lechu en Arenys, pendent de l'ITV.

Si no os dicidiu em pujo el lechu cap a la Vall, que ara está inmensa. Neu suficient però que, de moment, et permet pujar per les pistes. Seria una bona ocasió per a pujar fins a llacs Saboredo, aquella pista que tant li va costar a alguns....(Txhus, Joant i Neich saben  que parlo, encara que s'estimaran millor estar calladets.

Francesc, no triguis en propossar una data

Salutacions

¿Para cuándo la repitición de Aiguafreda?.
Me he perdido el maligno, Quintanar, y no se cuántas más. Estoy ansioso, está nevando en muchas zonas de cataluña y, para colmo, sigo teniendo el lechu en Arenys, pendiente de ITV.
Si no os decidis me subo al lechu a la Vall, que está inmensa. Nieve suficiente pero que, de momento, te permite subir por pistas. Sería una buena ocasión para subir hasta lagos Saboredo, aquella pista que tanto le costó a algunos....(Txus, Joant y Neich saben de que hablo, aunque seguro que se estarán calladitos).
Francesc, no tarde en proponer fecha

Saludos 

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Lo que riurem si neva, i jo pugi a Aiguafreda amb el Disco i les seves sabatetes d'asfalt 100 %, que a més estan gastades com una mala cosa, jejejejeje...

Lo que nos vamos a reir si nieva y subimos a Aigufreda con el Disco y sus zapatitos 100 % asfalto, y además gastados hasta la muerte, jejejejeje...

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Pau, les rodes que portaves al series eran noves i les llantes eren de disco. T´enrrecordes? Per qué no fas el cambi?

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Doncs... primera, perquè després de Les Comes, només me'n queden tres que siguin útils, la quarta segueix amb el forat, i penjada del darrera del cotxe. I segona perquè vull calçar el Disco com cal, i les del Sèries li quedarian molt estretetes. Per una emergència, si hem de fer una sortida, vale, però sinò no queden gens bé.

Per cert, company, hem de parlar de les llantes de Disco. Van ser un regal teu, i em sabria greu vendre-les amb el Sèries i guanyar calers, si les vols les desmuntem, li poso al Sèries les seves llantes originals amb les 7.50, i les llantes te les torno.

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 832

Dissabte 19-12-2009 ?? seria bona data ... no?
Trapixariem NEU , segurament ,Tecnic tindria temps de fer les pegatas, Samarretes ;D ;D ;D
MILITARRRRRRRRRRR on ets????
Contestaaaaaaaa................. 😉 😉 😉 😉 😉 😉
Dwwww.

ResponderCitar
(@Bankero)
Respuestas: 81

A nosotros creo que nos da igual, sábado 19 o domingo 20. A ver si cae un poquito más de nieve!!!

ResponderCitar
(@tecnic_mesd9)
Respuestas: 909

per les samarretes diria que massa just, les auriem de demanar avui o dema.
els adhesius cap problema inclus divendres.
el possible problema es que jo pugui venir.... jejeje
tinc ganes de provar les noves MT...
amb els cambis no coneixereu el cotxe jejeje

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Doncs... primera, perquè després de Les Comes, només me'n queden tres que siguin útils, la quarta segueix amb el forat, i penjada del darrera del cotxe. I segona perquè vull calçar el Disco com cal, i les del Sèries li quedarian molt estretetes. Per una emergència, si hem de fer una sortida, vale, però sinò no queden gens bé.

Per cert, company, hem de parlar de les llantes de Disco. Van ser un regal teu, i em sabria greu vendre-les amb el Sèries i guanyar calers, si les vols les desmuntem, li poso al Sèries les seves llantes originals amb les 7.50, i les llantes te les torno.

A mi no hem fan falta. Tinc les llantes 7,50 i les 6,

ResponderCitar
(@joant)
Respuestas: 561

i em sabria greu vendre-les amb el Sèries i guanyar calers,

;D ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@Bankero)
Respuestas: 81

Pues al final nosotros sólo podemos el domingo, zona Igualada-Manresa o Montseny. ¿Quién conoce algo donde pisar nieve y/o barro?

ResponderCitar
(@Castañazo)
Respuestas: 14

Haber entonces que día ,hora porque yo iré de copi con un ranger v8 , pero tengo que saberlo para poder ha bisar al. chaval
teléfono 6 ocho 7 8 cuatro ocho 0 cuatro 7
porfi que tengo muchas ganas .
Por que como no pude ir a la invernal por estar hospitalizado, tengo la adrenalina un poco estancada y necesito liberarla, ( con prudencia claro  :angel: :angel:)

SALUT I BENZINA          😉  P.A.C.I    ;D 

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!!

Jo per el 19 impossible tinc festivals de Nadal (x3 ;D) i patinatge....

Si no pot ser un altre dia, a pasar-ho bé, ja vindrem a la próxima.

Apa Siau

ResponderCitar
(@LLUBI)
Respuestas: 364

Si al final montáis algo, ponedlo por aqui, a mi me apetece, y más si es cerquita de casa... (Montseny - Aiguafreda,...)

ResponderCitar
(@JJ_Bcn)
Respuestas: 0

para poder ha bisar al. chaval

😮 😮 😮

ResponderCitar
Página 3 / 5
Compartir: