Reparació canvi de ...

Avisos
Vaciar todo

Reparació canvi de marxes/caixa de canvis Land Rover Santana 88 D (1977)

1 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
210 Visitas
(@rogerruiz90)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 4
Topic starter  

Bon dia a totes i a tots!

El meu nom és Roger i soc nou a aquest Foro. Escric aquest missatge perquè fa unes setmanes vaig recuperar un Land Rover Santana 88 D del meu avi de l'any 1977, que feia 20 anys que teníem guardat a un cobert ple de pols.

L'hem netejat i amb uns companys que estan estudiant mecànica, l'hem posat a punt revisant-ho tot. Sorprenentment, funciona absolutament tot excepte el canvi de marxes. En concret ens salta la primera i la tercera marxa, i és per aquest motiu que escric aquest nou tema. Estic buscant alguna empresa de Catalunya (o rodalies) que repari canvis de marxes de Land Rover Santana.

He buscat canvis de segona mà a desguassos, amb el mateix número de referència que porta aquest canvi (E 52732151) però no n'he trobat cap enlloc. Tampoc tinc clar si és bona idea comprar-ne un d'un desguàs, ja que és possible que em doni problemes també. És per això que crec que la millor opció és reparar-lo, però volia demanar l'opinió a aquest fòrum, per aviam si algú s'ha trobat amb una la situació similar i em pot ajudar.

Us dono les gràcies per avançat, i espero la vostra resposta,

Salutacions

Roger

Compartir: