Forum
Recent arrivat desde Barcelona
Hola
Sóc un amant del món de les motos i des de fa ja un temps (2 anys aprox) el món del 4x4 m'atreau molt.
Finalment em decideixo a comprar un.
El triat és un RRS 3.6TD V8 que encara no he adquirit però aviat caurà.
Estic encantat d'estar per aquí i no descarto en un futur no molt llunyà animar-me assistir alguna trobada vostra
Salutacions
Benvingut rickgt2 a aquest apartat de Catalunya. 🙂
Malgrat que per aquí darrerament hi ha poca activitat, que això no et porti a pensar que som poquets. Per la zona de Catalunya som una bona colla, però darrerament les noves tecnologies s’imposen més, i la immensa majoria ens comuniquem diàriament mitjançant un grup de Whatsapp.
Aquest grup per el moment només està reservat per a socis del club, però el seu administrador s’està plantejant d’obrir-lo a tothom.
Tot i així no et preocupis, perquè la majoria de mogudes importants, també es comuniquen “en obert” en aquest apartat del subforo de Catalunya. Sortides, quedades, peticions d’ajuda, o els famosos sopars mensuals anomenats “dijueves”, on ens reunim per menjar unes tapes, i xerrar de tot i de res en concret de manera distesa. És una bona ocasió per a conèixer companys amb la mateixa afició per aquestes màquines. 😉
Si tens qualsevol dubte o consulta per aquí estarem per donar-te un cop de ma. Estarem pendents de tenir noves teves. 😀
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Gràcies per la benvinguda Gasman.
Sóc conscient que Whatsapp s'ha "menjat" bona part de les kedades dels foros. Tot i així, espero arrivi el moment de conèixer gent del foro i poder intercanviar impressions sobre aquesta afició.
Salutacions des de Barcelona ciutat.
Benvingut. Jo soc soci des de finals de l'any passat i desconeixia aixo del Whatsapp. Si m'hi voleu afeigir ja em direu què he de fer.
merci.