Recent arrivat desd...

Avisos
Vaciar todo

Recent arrivat desde Barcelona

4 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
1,386 Visitas
(@rickgt2)
Respuestas: 80
Topic starter  

Hola

Sóc un amant del món de les motos i des de fa ja un temps (2 anys aprox) el món del 4x4 m'atreau molt.
Finalment em decideixo a comprar un.

El triat és un RRS 3.6TD V8 que encara no he adquirit però aviat caurà.

Estic encantat d'estar per aquí i no descarto en un futur no molt llunyà animar-me assistir alguna trobada vostra

Salutacions

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvingut rickgt2 a aquest apartat de Catalunya.  🙂

Malgrat que per aquí darrerament hi ha poca activitat, que això no et porti a pensar que som poquets. Per la zona de Catalunya som una bona colla, però darrerament les noves tecnologies s’imposen més, i la immensa majoria ens comuniquem diàriament mitjançant un grup de Whatsapp.

Aquest grup per el moment només està reservat per a socis del club, però el seu administrador s’està plantejant d’obrir-lo a tothom.

Tot i així no et preocupis, perquè la majoria de mogudes importants, també es comuniquen “en obert” en aquest apartat del subforo de Catalunya. Sortides, quedades, peticions d’ajuda, o els famosos sopars mensuals anomenats “dijueves”, on ens reunim per menjar unes tapes,  i xerrar de tot i de res en concret de manera distesa. És una bona ocasió per a conèixer companys amb la mateixa afició per aquestes màquines.  😉

Si tens qualsevol dubte o consulta per aquí estarem per donar-te un cop de ma. Estarem pendents de tenir noves teves.  😀

Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@rickgt2)
Respuestas: 80
Topic starter  

Gràcies per la benvinguda Gasman.

Sóc conscient que Whatsapp s'ha "menjat" bona part de les kedades dels foros. Tot i així, espero arrivi el moment de conèixer gent del foro i poder intercanviar impressions sobre aquesta afició.

Salutacions des de Barcelona ciutat.

ResponderCitar
(@avitoni)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 92

Benvingut. Jo soc soci des de finals de l'any passat i desconeixia aixo del Whatsapp. Si m'hi voleu afeigir ja em direu què he de fer.
merci.

ResponderCitar
Compartir: