Forum
Que passa?
Nens, estic sorprès de q haguem passat de ser el foro autonòmic amb mes moviment a restar paradets... que no feu res? no sortiu? no tenim problemes? ja no fem dijueves?... o es que heu agafat tots el Cobi aquest?
Comencem per que tal la Party? quants anem a Cameros? fem caravana?
Vinga home que perqué això sigui viu ho hem de fer natros.
Salutacions, Roger.
En el meu cas la veritat és que per falta de temps, cada vegada em miro menys el foro... 🙁
Darrerament em passo un munt d'hores davant l'ordinador i quan arribo a casa no em ve gens de gust tornar-mi a posar.
Reconec que m'he acostumat a xerrar amb la gent per Whatsapp i malgrat que he intentat de consultar el foro amb el mòbil, em resulta força pesat fer-ho...
Per cert, al final canvi de plans a darrera hora, i ens veurem per Cameros. 😉
Una abraçada, company.
Bones.
Som uns quants els que anem desde CAT. Estaria bé fer caravana cap allí.
Quina previsió teniu de sortir.
Jo surto divendres migdia i ens juntarem uns quants al voltant de les 17:00 a Fraga poder continuar tots junts cap a Cameros.
De tornada jo tinc tot lo pont. He sentit de algunes rutetes per Soria. Algú té res previst?
Enviado desde mi Redmi Note 9 Pro mediante Tapatalk
Bones.
Som uns quants els que anem desde CAT. Estaria bé fer caravana cap allí.
Quina previsió teniu de sortir.
Jo surto divendres migdia i ens juntarem uns quants al voltant de les 17:00 a Fraga poder continuar tots junts cap a Cameros.
De tornada jo tinc tot lo pont. He sentit de algunes rutetes per Soria. Algú té res previst?
----------------------------------------
Jo sortiré cap a les 10 u 11 del matí, pararem a dinar a l'Espanyol en Bujaruelo. Vaig amb el petitó, que li possaran la 2a dosi d'AZ.
Pel tema de post-rutes em quedat en parlar-ho a la trovada i juntar informacions i previsions q tenim cadascú. Encara ara no se si tenim pont a l'institut o no.
Bé doncs. Amb unes cerveses es parla del que calgui
Enviado desde mi Redmi Note 9 Pro mediante Tapatalk
Per part meva, i havent fins i tot organitzat alguna sortideta i algun circuit, estic molt despenjat per que la meva 8a maravilla del món el RRC V8 no puc anar enlloc més enllà de la província…
Ara, però, podria entrar a casa una nova joguina que farà que m’intenti apuntar a més sortidetes.
He anat entrant i he anat llegint, però el whats fa mal, i si no el derivem cap aquí per organitzar coses serà difícil de reprendre l’activitat al foro.
A més, vaig coincidint molt de tant en tant amb el Gassman, Croqueta, Marmota, i Pessols, i l’interès farà que ens tornem a trobar ben aviat.
Amb vosaltres, a la fi del món… Anem parlant
Pues ya que he agradecido el post "por accidente" de tecla...¡agradeceros que mantengáis la ilusión de Club! y aúpa con las salidetas...;)