Forum
Pumu
Com es que vends el cotxe? al final a guanyat Jeep el pols?
no a guañat el jeep , a guañat el stat , e macaba el paro y no trobo feina y clar lo primer es hipoteca , asi que si puc el venc , y demoment anire a amb el gr del meu pare fins que trobi feina y em pugi compra un altre range
Sap greu que te l'hagis de vendre per aquestes circumstàncies, company... :-[
gracias pero es que com yo hi a molta gent , pero em queda el consol que si trobo feina podre tornarme a comprar un altre range y que li podre torna a fer aquesta preparacio
gracias pero es que com yo hi a molta gent , pero em queda el consol que si trobo feina podre tornarme a comprar un altre range y que li podre torna a fer aquesta preparacio
Espero i desitjo que trobis feina el més aviat possible. Aviam si trobes aviat un possible comprador. Li comentaré a un amic que acaba de volcar el seu, de tota manera crec que busca un TDI.
Espero i desitjo que trobis feina el més aviat possible. Aviam si trobes aviat un possible comprador. Li comentaré a un amic que acaba de volcar el seu, de tota manera crec que busca un TDI.
ok gracies
Sento que sigui aquesta la raó... quasi be preferiria que fos l'altre.
Sort company, "corren malos tiempos"... salut
Sento que sigui aquesta la raó... quasi be preferiria que fos l'altre.
Sort company, "corren malos tiempos"... salut
yo tambe preferiria que fos per cambiar a un altre 4x4
Ho sento, Pumu, no ens coneixem però segur que vindran millors temps i tornaràs amb un Landi ¡Molta sort i que trobis aviat una bona feina!
Salut!
Ho sento, Pumu, no ens coneixem però segur que vindran millors temps i tornaràs amb un Landi ¡Molta sort i que trobis aviat una bona feina!
Salut!
el prblema es que el meu curriculum es molt curt sempre e sigut chofer , treballador de una casa de recambis d'automovils y montador de sostres y tabics de chapa y eta la feina molt malament y a sobre busque esperiencia fins y tod per carrega camions y escombrar carrers ??? ??? ???
Em sap greu que et passi això, hi ha gent que no ho entén i diu si només és un cotxe (fins i tot hi ha qui diu que és un pilot de ferralla amb rodes), però per nosaltres no. És un Land Rover, és el TEU Land Rover, un company.
Salut!
Em sap greu que et passi això, hi ha gent que no ho entén i diu si només és un cotxe (fins i tot hi ha qui diu que és un pilot de ferralla amb rodes), però per nosaltres no. És un Land Rover, és el TEU Land Rover, un company.
Salut!
dons si , de fet tinc dos coches en venta , si aconsegexo vendre el jaguar abans , no vendre el range
molta sort i a veure si vens abans el jaguar i no t'has de desprendre del range!!