Proposta sortida pe...

Avisos
Vaciar todo

Proposta sortida per dissabte

11 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
795 Visitas
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206
Topic starter  

Ara que tinc arreglat el problema del bloqueig del diferencial del Discovery, tinc ganes de fer la primera sortida amb el cotxe. Algú s'apunta a fer un tomb per la zona de La Selva Marítima/Alt Maresme? Encara vaig amb els Pirelli STR de carretera, però ja no m'aguanto les ganes de trepitjar terra.

(@alex discovery)
Respuestas: 187

Hola peyo,este sabado no creo que pueda aconpañarte pero si la cosa cambia te lo hare saber de todas maneras¿ por donde seria? ¿ solo por la mañana ? un saludo y haber si probamos el bloqueo

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Tenía previsto hacer una salida sólo por la mañana porque por la tarde me tendré que quedar con los niños. Sobre el sitio, estoy abierto a propuestas y si no hay ninguna, pues por la zona de Blanes-Lloret-Tordera, que es lo que conozco. De todas formas, no te preocupes Alex, si no es este sábado, ya quedaremos otro día. Saludos.

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

feliz año, yo si lo montais para el Domingo me apunto iria con la family

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Yo no tengo posibilidad de quedar el domingo, por eso proponía el sábado.

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Bones, com ha anat? Heu sortit finalment?

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Com que no hi havia ningú disponible per sortir, m'he quedat a casa amb els nens.

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Em sap greu, de fet son dates plenes de compromisos... Per cert, no et va trucar en Mr. Croqueta? Em sembla que volien trucar-te per quedar però no trobaven el teu telèfon per avisar-te.
Doncs el dissabte vaig estar solucionant unes pèrdues de líquids diverses i diumenge al migdia vaig fer una volta de prova i tot ha tornat a la normalitat. Així que a la pròxima compta amb mi.
Salutacions

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Quan he vist el teu post he mirat el telèfon i veig que em va enviar un missatge el divendres a la nit. No sé per què, però m'havia passat per alt . L'he telefonat fa una estona però no he pogut contactar amb ell. Ho intentaré més tard, encara que només sigui per cortesia.

Salutacions

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Res, Peyo, res, ja estàs ne la llista vermella! Imperdonable!  😉 Jajajajajà! Et vaig enviar el missatge doncs era força tard i vaig pensar que potser estaries amb la canalla o dormint-los i no vaig voler trucar. No passssssa res. Un altra cop serà!

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Topic starter  

Com he comentat abans, no he vist el teu missatge fins avui. Mira que de saber que estaves disposat a sortir el dissabte ens hauríem escapat per fer una volteta. Espero que poguem coincidir aviat.

Salutacions

ResponderCitar
Compartir: