Forum
Proposta sortida per dissabte
Ara que tinc arreglat el problema del bloqueig del diferencial del Discovery, tinc ganes de fer la primera sortida amb el cotxe. Algú s'apunta a fer un tomb per la zona de La Selva Marítima/Alt Maresme? Encara vaig amb els Pirelli STR de carretera, però ja no m'aguanto les ganes de trepitjar terra.
Hola peyo,este sabado no creo que pueda aconpañarte pero si la cosa cambia te lo hare saber de todas maneras¿ por donde seria? ¿ solo por la mañana ? un saludo y haber si probamos el bloqueo
Tenía previsto hacer una salida sólo por la mañana porque por la tarde me tendré que quedar con los niños. Sobre el sitio, estoy abierto a propuestas y si no hay ninguna, pues por la zona de Blanes-Lloret-Tordera, que es lo que conozco. De todas formas, no te preocupes Alex, si no es este sábado, ya quedaremos otro día. Saludos.
Yo no tengo posibilidad de quedar el domingo, por eso proponía el sábado.
Com que no hi havia ningú disponible per sortir, m'he quedat a casa amb els nens.
Em sap greu, de fet son dates plenes de compromisos... Per cert, no et va trucar en Mr. Croqueta? Em sembla que volien trucar-te per quedar però no trobaven el teu telèfon per avisar-te.
Doncs el dissabte vaig estar solucionant unes pèrdues de líquids diverses i diumenge al migdia vaig fer una volta de prova i tot ha tornat a la normalitat. Així que a la pròxima compta amb mi.
Salutacions
Quan he vist el teu post he mirat el telèfon i veig que em va enviar un missatge el divendres a la nit. No sé per què, però m'havia passat per alt . L'he telefonat fa una estona però no he pogut contactar amb ell. Ho intentaré més tard, encara que només sigui per cortesia.
Salutacions
Res, Peyo, res, ja estàs ne la llista vermella! Imperdonable! 😉 Jajajajajà! Et vaig enviar el missatge doncs era força tard i vaig pensar que potser estaries amb la canalla o dormint-los i no vaig voler trucar. No passssssa res. Un altra cop serà!
Com he comentat abans, no he vist el teu missatge fins avui. Mira que de saber que estaves disposat a sortir el dissabte ens hauríem escapat per fer una volteta. Espero que poguem coincidir aviat.
Salutacions