Forum
PROPOSTA DE TROBADA GENT DEL VALLES ( i rodalies)
Eeepp!!
Qué us semblaria fer una trobada (sopar) el mes de Octubre zona St. Sebastià de Montmajor.
Depenent cotxes podriem fer una ruta molt simple per camins (+4mts).
Aneu dient la vostre i la gent que serieu, ja que s'ha d'avisar amb temps al restaurant.
Apa Siau
jo m'apunto, pero despres de la party, no?
Si Jordi, pero ho hem de concretar, per el tema del restaurant!!!
Apa Siau
P.D. Sr. Telius, li podeu posar chincheta, pa que no se caiga?? :-*
Vale , por mi estupendo , finales de Octubre y en Sábado no ?
1-Apa Siau
2-jordi-td5
3- ivilin
4-DaRiSo
5-RPodio
6-Txus.200 - Uno seguro ;D
Suma y sigue.... ;D
Pots comptar amb mi 😉 allà ens veurem!! Per cert... el track al final em va petar.. pero poder un dia m'escapo i repteixo en sentit invers... a veure si amb el portatil no em passa com amb la PDA....
Parlem!!
poco a poco cuando conozca un poco mas mi 88 y termine de repasarle cosillas que van saliendo, estoy deseando salir algun dia con vosotros en alguna salida facilota y tranquila...
de momento sigo atentamente los comentarios del foro y expongo mis dudas...
Un saludo
jo si no es el ultim cap de setmana d'octubre tambe m'apunto serem 2 segurament ja anem parlant !!!!!
Pots comptar amb mi 😉 allà ens veurem!! Per cert... el track al final em va petar.. pero poder un dia m'escapo i repteixo en sentit invers... a veure si amb el portatil no em passa com amb la PDA....
Parlem!!
Vaig comprovar el track dissabte i el final està malament. Demà amb una mica de temps el corregeixo.
Eeepp!!
Depenent cotxes podriem fer una ruta molt simple per camins (+4mts).
Un munt de camins estan senyalitzats com a prohibits. Només han deixat com a legals un parell que precisament van cap a Sentmenat. I un una mica dubtós cap al castell de Gallifa.(Només hi ha placa de prohibició en un sentit) I tots son molt senzills y pràcticament sempre de mes de 4 metres.
poco a poco cuando conozca un poco mas mi 88 y termine de repasarle cosillas que van saliendo, estoy deseando salir algun dia con vosotros en alguna salida facilota y tranquila...
Un saludo
Tengo un montón de recambios de 88, y con el mio aprendí bastante de estos bichos. Cualquier cosa ya sabes. sensio@ gmail.com
y:
1-Apa Siau
2-jordi-td5
3- ivilin
4-DaRiSo
5-RPodio
6-Txus.200 - Uno seguro Grin
7-Sensi
Salut
Evidentment... jo tb m'apuntava 😉 jeje
1-Apa Siau
2-jordi-td5
3- ivilin
4-DaRiSo
5-RPodio
7-Sensi
8-XaviCooper
1-Apa Siau
2-jordi-td5
3- ivilin
4-DaRiSo
5-RPodio
7-Sensi
8-XaviCooper
9-Tortuga
Parlem!!
Vaig comprovar el track dissabte i el final està malament. Demà amb una mica de temps el corregeixo.
Eeepp!!
Depenent cotxes podriem fer una ruta molt simple per camins (+4mts).Un munt de camins estan senyalitzats com a prohibits. Només han deixat com a legals un parell que precisament van cap a Sentmenat. I un una mica dubtós cap al castell de Gallifa.(Només hi ha placa de prohibició en un sentit) I tots son molt senzills y pràcticament sempre de mes de 4 metres.
Un saludo
Tengo un montón de recambios de 88, y con el mio aprendí bastante de estos bichos. Cualquier cosa ya sabes. sensio@ gmail.com
y:1-Apa Siau
2-jordi-td5
3- ivilin
4-DaRiSo
5-RPodio
7-SensiSalut
yo visc a sentmenat i e fet moltes vegades aquets camins de sentmenat fins a sant sebastia y de sant sebastia fins a sant llorenç y son legals pero nomes a per a menys de 4 cotxes seguits , de vegades man parat els mosos y man fet la proba de lalcolemia i res mes , es veo que pasen moltes motos y quads y van carregats d'alcool despres dèsmorcar y es posen per aixo