Forum
Problemes amb Paddockspares..
Bona nit companys,
La setmana passada vaig fer un "intent" de compra a la web de paddock i un cop fets tots els passos i havent posat el codi de la firma de seguretat de la targeta (per autoritzar el pagament) se'm va generar un error i no es va realitzar la compra amb el resultat de que els meus diners van quedar en terra de ningú. (La gent de paddock em va dir que ells havien rebutjat els diners i que me'ls tornaria el banc en un plaç de 5-7dies)
Total..ahir rebo els diners i avui torno a probar-ho i torne-m'hi! Desprès d'autoritzar el pagament em diu que el venedor ha rebutjat la compra per falta de dades de la targeta de crèdit..una altre setmana amb els diners a saber on..algú s'hi ha trobat?? No ho entenc..mai he tingut problemes comprant per internet :S
bones, es una cosa força habitual amb paddock, jo t'aconsello que et facis un paypal, jo el primer cop vaig tindre problemes similars, hem vaig fer el paypal i es van acabar!!
sort
bones, es una cosa força habitual amb paddock, jo t'aconsello que et facis un paypal, jo el primer cop vaig tindre problemes similars, hem vaig fer el paypal i es van acabar!!
sort
ostres doncs em deixes més tranquil..tinc una compta a paypal però per practicitat haviem pagat amb la targeta, ja ho probaré quan rebi els diners, merci!!
Bones, jo sempre els he pagat a traves de paypal i tampoc he tingut mai cap problema. Es mes, la ultima compra que els vaig fer, vaig demanarlos la arandela del tornillo de l'oli del carter, no la van possa dins el paquet o es va perdre, el ho vaig comentar i amb menys d'una setmana la vaig tenir a casa.
Ullfoll, a mi tambe hem va passar, i varis cops, al final, va acabar trucant un amic meu q domina ingles, i m, ho va solucionar.
Pels diners no pateixis, q si no t, envien el producte no t,ho cobren
Salut company 😉
Paypal resol molts problemes, per que si hi ha una disputa lluita en el teu nom.
el problema amb Paddock, a vegades, és el navegador d'internet que utilitzes. En ocasions, la configuració de seguretat del teu navegador i de la pàgina de paddock no s'entenen. A mi em va passar amb interflora, o sigui que no és exclusiu d'aquesta casa de recanvis.
Sort i endavant!
Miquel
Jo les experencies de comprar a Paddock molt possitives, i la veritat que val la pena pels preus competitius.
Pero jo soc cliente de la caixa i utilitzo la cibertargeta que nomes recarregues el import necesari mes algun euro de mes per si acas el IVA, apart de ser client de paypal i tinc possada les dades d'aqesta targeta, que no esta asociada al meu compte nomes a mi pero apart va de fabula.
No et desesperis que es solucionara de ben segur.
Hola a todos los mas mayores os
acordais cuando i vamos a correos
a recojer el pedido i se pagaba
a contra rembolso
i cuando te ponias malito i venia
el medico a casa
que tiempos aquellos i ya no TORNARAN MAI
salutacions MARTI
Moltes gràcies a tots pels comentaris!
Esperaré a rebre els diners i tornarem a intentar-ho amb el paypal, que ja tinc ganes de muntar-li 4 pijades al trasto i deixar-lo al meu gust. Ho haguès sabut abans i ja tindria el material jeje
Salut i merci! Us aniré informant 🙂