Forum
Pressions adequades
Respecte a les cobertes BF Goodrich All Terrain (T/A KO), quines són les pressions adequades, pel Discovery-II?
Gràcies, de nou.
el tema de les pressions va molt a gust de la gent, jo per exemple si no faig molta carretera les poso a 1,9 bars, però si faig carretera les poso a 2,5 bars.
jo crec que 2,2 és una pressió bona fer fer de tot!!
Gràcies, Jordi.
Això és una lluita permanent que tinc amb el mecànic que porto el cotxe. Imagino que, cada fabricant, d'acord a les característiques de cada model de coberta que fabrica indicarà les presions idònies per aquell model.
Doncs, ell, em posa sempre les genèriques per la Disco i sempre vaig que sembla que vagi fluix d'aire. Segur que, per aquest motiu (al fer més "globo") els laterals de la coberta han estat més vulnerables y els he acabat tallant.
sempre vaig que sembla que vagi fluix d'aire.
Jo portava aquesta goma sempre per carretera a 2,5 i també donava la sensació d'anar fluix, te un flanc molt rodó pero només es a vista, és la seva pressió per carretera. Per montanya és una altra història.
Jo en el 300, las BF/AT les duc a 2.5 tant al davant com al darrere i tant per carretera com per a pistes no massa trencades em va molt bé.
La casa recomana 1.9 y 2.3, i en les Cooper Discoverer que duia abans les duia així, pero amb les BF em trobo massa tou.
Jo en el 300, las BF/AT les duc a 2.5 tant al davant com al darrere i tant per carretera com per a pistes no massa trencades em va molt bé.
La casa recomana 1.9 y 2.3, i en les Cooper Discoverer que duia abans les duia així, pero amb les BF em trobo massa tou.
Aixó és el que comentava abans del flancs, BF te una carcasa una mica més tova que Cooper donant aquesta sensació de tou i de inclinació en carretera, pero també la fa que s'adapti molt be als diferents terrenys. Com a AT és la millor opció que he provat. Es defenssa molt be arreu.
Bon dia Miquel i a tota la resta.
Poc més a aportar al que ja han dit els companys, el tema de les pressions jo el considero molt personal, hi ha qui l'hi agrada sentir el cotxe que transmeti totes les imperfeccions de l'asfalt, i hi ha qui l'agrada anar una mica meu tou en benefici de la comoditat.
Pots anar "jugant" amb les pressions entre els 2'0 a 2'5 bars i anar anotant les vostres sensacions/reaccions amb el Disco. Jo personalment en el Defender les porto a 2'3 bars que és un bon compromís entre carretera i muntanya.
Per acabar, i amb tota la teva experiència, no cal que et recordi que el valor de pressió idoni no existeix (al igual com el pneumàtic idoni per totes les situacions tampoc existeix). Questions com si es va molt o poc carregar, fang, sorra, pedres, etc. son les que et faran decantar per un valor o un altre.
El tema de la estripada del teu pneumàtic, no ha tingut que ser forçosament causada per una errònia pressió, tens molts més números que sigui a causa d'una maleïda pedra amb el canto viu que a ensopegat amb el lateral del pneumàtic. És igual si vas molt dur o molt tou, la mal parida esquinçarà el pneumàtic igualment.
Jo la portaria a reparar a algun taller especialitzat en vulcanitzacions i la feria servir com a roda de recanvi.
Una abraçada i molts records a la senyora.
Carles (GASSMAN)
Moltes gràcies a tots, per les vostres aportacions.
A tu, Gasman, 100% d'acord amb el que dius (de vegades, fa falta que algú comfirmi el que un mateix pensa)
Repeteixo. Gràcies a tots per les vostres respostes.
Miquel.