Forum
Efectivamente, preciosos los dos! Teniéndolo nuevo y después de tanto tiempo encerrados, tendría unas ganas de subir por cualquier montaña... :woohoo: :woohoo:
Bones Xavi hunter ! Es nota que l’aprofites, el ferro !
El mostre està amb nosaltres fa tot just quatre mesos, i intentem gaudir-lo el que podem. Jo, com més bé m’ho passo es fora de l’asfalt. Sense fer el bèstia … però aquests cotxes són per embrutar-los.
Tota la vida que l’he volgut, i al final ha arríbat.
Poso unes quantes fotos “enfeinat”.
Salut i que ens durin molt !
Bones Xavi hunter ! Es nota que l’aprofites, el ferro !
El mostre està amb nosaltres fa tot just quatre mesos, i intentem gaudir-lo el que podem. Jo, com més bé m’ho passo es fora de l’asfalt. Sense fer el bèstia … però aquests cotxes són per embrutar-los.
Tota la vida que l’he volgut, i al final ha arríbat.
Poso unes quantes fotos “enfeinat”.
Salut i que ens durin molt !
Clar que si, aqui es on fan goig els Land Rover. Tens un pepinaco de cotxe. Disfrutal!!!
En això estem ! A mitjans de març ens en anem cap a El Puerto de Santa Maria, a una concentració de Land Rover, i aprofitarem per visitar també Sevilla, Màlaga i Granada; a l’abril tenim programar baixar al Marroc amb dos o tres cotxes més per Setmana Santa ( si obren fronteras ) , i al maig , si podem , volem anar al Nacional del club. Tenim l’agenda atapeïda :music: :88: !!
En això estem ! A mitjans de març ens en anem cap a El Puerto de Santa Maria, a una concentració de Land Rover, i aprofitarem per visitar també Sevilla, Màlaga i Granada; a l’abril tenim programar baixar al Marroc amb dos o tres cotxes més per Setmana Santa ( si obren fronteras ) , i al maig , si podem , volem anar al Nacional del club. Tenim l’agenda atapeïda :music: :88: !!
En Málaga no te pierdas el Museo del Automóvil.
Saludos.
Ole!
Tendré en cuenta tu sugerencia, a ver si lo podemos cuadrar … tenemos por allí a unos compañeros de aventuras en Marruecos a los que no vemos desde hace más de 2 años, y según que planes podamos hacer … pues eso !
Gracias !
¿Quien organiza la concentración es amigo mío, y puedo asegurar que se lo está currando.
Yo aún no sé si iré con el rrc, o cogeré avión e iré con él de copiloto
Pues espero conocerlo pronto !
Me ha enviado el dossier y la verdad es que se ve muy trabajado todo, seguro que lo pasaremos bien.
Evidentemente, mi RRs no es un clásico (aún ), pero estuvimos de acuerdo en que un Land Rover de los últimos modelos, podría hacer de contrapunto curioso entre todos los clásicos, y mostraría la evolución de la marca, así que le pareció buena idea, y para allá que vamos, de no surgir ningún imprevisto. Ya tengo reservados todos los hoteles … y con muchas ganas de carretera y monte !
Sería estupendo que vinieses con tu RRC ! Ese modelo de coche es el culpable de mi infección por el virus Land Rover, allá por mi tierna infancia
!
Collons ! Perdó ! M’encanta aquesta màquina. Els Defender són especials, són una icona immortal.
I per cert, el teu el tens espectacular, enhorabona !
A veure si ens trobem en algun camí …