Avisos
Vaciar todo

presentació

11 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
1,614 Visitas
(@hondahonda)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 141
Topic starter  

Hola a tots i totes
Em presento, sóc el Jaume i ara Propietari d'un discovery TD5 del 2000.
És el meu primer 4x4 i el meu primer contacte amb Aquest tipus de vehicles. Estic localitzat a Tarragona i tinc ganes d'anar cap a la serra de prades i tot el que és més aprop també.
Abans, molt abans, coneixia molts camins, doncs feia endutrail, però la memòria és limitada i ara toca descobrir nous camins. 
Ja que no sé com funciona això del 4x4, espero passar-me un munt de vegades per aquí, a la recerca de respostes i suggeriments.L'ús que li donaré serà, anar a dia a dia i sortides en família el cap de setmana.
per cert, suposo que em direu que és molt fàcil i que un mateix ho pot fer, ara faré canvi dels "air springs" posteiors, he trobat un tutorial en britànic on ho explica prou bé, el seguiré.
Algun consell on comprar els "air springs"
gràcies a tots per la rebuda i ens veiem a Tgna

Epi
(@epi)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2178

Ben vingut Hondadonda!!

Jo estic per la serralada central, per sobre de Santes Creus. Si et decideixes a passar per alla un dia, pot ser ens podem veure.

Ens llegim

Epi

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Benvingut, company! Pel tema dels recanvis, reparacions,... t'anirà millor demanar-ho al fòrum Discovery.

ResponderCitar
(@hondahonda)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

gràcies

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Benvingut Jaume, ara, dins l’apartat de Catalunya.  🙂

Tal com ja et vaig comentar, recorda que el proper cap de setmana 1 i 2 d’octubre, forces companys estarem per la Land Rover Party. Per més que puguis intenta venir. És una ocasió immillorable per conèixer gent, adquirir un munt de coneixements, i gaudir del teu Disco amb la família.

Per cert, que no et dugui a error el poc moviment que hi ha per aquí. A Catalunya som una bona colla de companys, però els nous sistemes de comunicació s’imposen, i la majoria “xerrem” entre nosaltres mitjançant Whatsapp (de moment només per a socis del club) però no et preocupis perquè la majoria de mogudes importants també les comuniquem per aquest apartat de Catalunya del foro.

Si pugeu a la Party, ens ho fas saber i intentarem quedar per allà perquè coneguis en directe a més gent. O si sou extravertits, el millor que podeu fer és que si vegeu a algú que porti l’adhesiu del club en el seu LR o a la roba, l’abordeu i us doneu a conèixer.  :thumbsup:

Espero veure-us per la Party!!! :blob7:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@xavi disco)
Respuestas: 63

benvingut per aqui, salutacions desde l´Alt Penedes,

ResponderCitar
(@daveland)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 162

Benvingut i a disfrutar.

Salut

ResponderCitar
(@hondahonda)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

només preguntar que tal va anar el tema de Súria?

compromisos d'aniversari de nens eviten la sortida, a més a més tots tenim pares grans o familiars amb problemes.

un altre cop serà

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Una llàstima Jaume que no poguessis venir.  :-[

La Party va anar molt bé. Com sempre, molt bon ambient, LR de tots els models i èpoques amb diferents graus de preparació (des de estricta sèrie, fins autèntiques bèsties pardes), exposició de més de 30 LR Camel Trophy originals, exhibicions, etc.

El dissabte pistes seques, força gent, però sense aglomeracions, alguna habitual rascada de xapa a la que ja hi estem avesats, dormir poc, i menjar i riure molt. Que jo sàpiga, els de la colla no van patir cap incidència important i tothom va torna cap a casa amb el LR en marxa.

Diumenge, la jornada va començar més o menys igual però de sobte, al migdia, tot va canviar amb l’arribada d‘alguns ruixats curts, però intensos. El polsim de les pistes de les Comes es va convertir en un primer moment en una “pasteta” que feia treballar de valent als pilots, i suar als acompanyats, que veien com els LR marxaven on punyetes ells volien. Una vegada el terra va quedar més empapat, ja es comportaven com s’espera, però la primera estona va ser de “patinatge artístic”.  ::)

Sortides se’n fan de tant en tant. A veure si ets pots ajuntar a alguna trobada que algun company organitzi a títol particular, o també en pots organitzar alguna tu per la teva zona i la publicites per aquí. Convoques dia, punt de sortida, i a veure si algun dels companys que tens més propers s’animen.  🙂

Suposo que en pocs dies els de la Party penjaran en el seu Web les fotos i el vídeo de la trobada. Val la pena fer-li una ullada.

Fins aviat!!!

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@hondahonda)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

gràcies per fer saber, m'has posat el caramel a la boca i ja tinc ganes de fer quelcom,
però com sempre, s'ha de gestionar l'agenda, doncs la canalla fa aniversaris, activitats i altres

a veure si un dia puc......

gràcies Carles

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Benvingut!

ResponderCitar
Compartir: