Forum
Presentació
Hola a tots, tot i que em vaig presentar fa un temps al general per consell d'en GASSMAN ho faig aquí per donar-me a conèixer a la zona Catalana.
No ho het fet abans doncs desde que vaig adquirir el Disco he tingut entrebancs en la posta a punt, estava bastant deixat i m'ha costat bastant posar-lo a punt.
Bé, penso que ara ja el tinc amb cara i ulls.
Sóc de la zona del Vallès, Sant Quirze, i la meva intenció es fer sortidetes tranquiles i acompanyat sempre dels meus dos fills de 5 i 4 anys.
M'he baixat alguna que altre ruta pel wikilocs que tinc ganes de fer, de fet estic pensant Diumenge fer Castellar-Rupit o bé Sabadell-Collbató.
Algú les coneix?
Per cert sabeu a on es poden descarregar més rutes???
Deixo una foto del meu Disco.

Salut i quilòmetres!!!
Bon dia tarod, a veure si els companys veïns a Sant Quirze es manifesten i et donen algunes idees de rutes properes.
Carles (GASSMAN)
Salutacions i benvingut, com ja t'han hi ha varis companys de la teva zona que segur que et diran rutes i segons com i si vas entrant per aquí veuràs que es fan sortidetes del tipus que tu busques. Això si moltes es publiquen al apartat de socis.... així que si t'agrada el que hi ha per aquí ja ho, saps fes-te soci i gaudeix del club a "tutiplein" 😉