Forum
presentacio
hola a tots em presento soc jordi de barcelona capital encara que els caps de semana sempre estic am una masia que tinc a girona comarca la selva que per sert si no es amb 4x4 no arribas , e tingut 2 land rovers i ara el tercer, primer va ser un 109 diesel despres un 88 gasolina que fa 3 mesos me e venut per ser mel van pagar molt molt be i ara me e comprat un discoveri am la intencio de prepararlo una mica , os poso unas fotos del 88 i del que me comprat ara, ja que del 109 no tinc cap mes endavant us demanare algun consell si no us fa res . bueno no me enrollo mes , gracias i salut per totom

Bienvenido pero mejor en castellano que así nos entenderemos sin problemas.
Un saludo
En Castellano lo tienes en este enlace ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=54500.0
benvingut jordi!!! molt maco el 88, personalment es un cotxe que m'agrada molt. i el 200, que dir, molt bona màquina!!
apa salut!!!
Benvingut Jordi, ara a gaudir d'aquest Disco per molts anys. Per aquí tens força gent amb Disco i un munt de coneixements per compartir.
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor, als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
hola a tots avui e fet la primera surtida amb el disco y es una pasada e pujat a la masia que tinc a girona i despres e fet una rutilla per el panta de susqueda i me a anat força be pero pero pero cuant giro a la dreta en fa un soroll que crec es un palier, e mirat per sota i e vist que las 2 rodes per darrere estan plenas de grasa , pregunta es molt dificil canviar el paliers ia algun model en concret que sigui millor que els originals .moltes gracias i salutacions

Bienvenido sonic , lo que comentas puede seer que sea una fuga en las "copas" y tengas que cambiar los retenes de las mismas , son baratos pero tiene algo ce curro llegar a ellas 😉
Un saludo y a disfrutar de ese 200 !!