Avisos
Vaciar todo

POSTALS DE MARROC

7 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
681 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465

(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Caramb HORIZONTES d'això ja han passats uns quants anyets ehh , però molt bé per les fotos són estupendes, i anar al Marroc amb aquest Land Rover deuria ser com anar a fer les amèriques ja que sinó vaig errat aquest només tenia 4 marxes i de 80 no passaba, i també no vegis el soroll que fotien jo tenia un de l'any 72 el 109 i vaig trigar 3 dies per arribar a Cadiz, i vaig arribar mig sord del soroll que feia.... tiempos aquellos.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

No, no, Albert. Aquest era un Defender 90 Tdi amb matrícula B- ... -OB. L'ordre de marxa era de 110/120 km/h. anant bé i el consum màxim que em feia era de 9 i pico a 10 l./100 km (excepte d'un cop que baixant per autopista mantingut a 120 va arribar als 11 litres).

Al 1.977 sí que vaig baixar-hi amb un Sèrie i a una velocitat de 70 km/h. però, allò, era una altra historia.

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Hola Miquel quinas POSTALS  aqueta tarda a la Batlloria plou
molt pro fican moltas postals de aquestas que macas que son
meçi per compartir

i que et milloris aviat      salutacions MARTI

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Aquest és al Sèrie al que em referia :

subir fotos online

Després vaig tenir aquest 88-Especial :

imagen jpg

imagen jpg

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

guapissimes les fotos....
Suposo que amb el Discovery i amb al Defe Tdi anirás mes comode, pero el 88 especial era preciós...
Felicitats!

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Gràcies.

El 88-Especial va marcar una época molt especial i va ser, potser, el primer veritable company de travessies que vaig tenir.
Pel que fa al Defender, li vaig regalar al meu fill, quan va fer 19 anys i es va treure el carnet de conduir. Moment en que vaig comprar el Discovery. Però, això, no fa que el deixi d'enyorar.

ResponderCitar
Compartir: