Forum
POST FOTOS SORTIDA AL MONTSENY
Hola amics.
Ha sigut una sortida molt agradable. El temps ens ha acompanyat i ha permès que poguéssiu gaudir de molt bones vistes. Això també ha tingut una part molt important en l'èxit de la sortida.
No us conixia i sempre hi ha el dubte de si allò que has pensat pot complaure al grup. Pel que m'heu anat dient, sembla que sí. És el millor que es pot sentir. Moltes gràcies a tots.
Us passo una selecció de les fotos que he anat fent. Tothom que vulgui pot anar afegint les seves i, d'aquesta manera, en un sol post es podran veure les fotografies de tots, sense haver-les d'anar buscant. Espero que també siguin del vostre grat.
Miquel.

subirimagenes
Quina enveja que m'esteu fent!!!!!!!!!!
A veure si algú un dia la vol tornar a fer....
Quina enveja que m'esteu fent!!!!!!!!!!
A veure si algú un dia la vol tornar a fer....
+1 Enveja es poc ... !!!!!
Hola, mestre Wilk, des de la sortida de copilot amb tu el meu sèries encara no ha sortit del taller. Gairebé segur que aquesta propera setmana ja el tindré per fi acabat ( l'he refet mecànicament de tot) per tant haig de probar-lo bé fent rutetes. Abans de posar-me amb la xapa. Sí, sí torneu-la a fer que em vull estrenar !!!!!
Quan per fí el tigui a casa, ho faré saber.
Salutacions
jo no vaig fer fotos!! però ja veig que en miquel en va fer unes quantes on hi surto!! gràcies!!
seguiu posant fotos, vaaaa!! 😉
Com heu disfrutat, lladres!
Amb el Pessols per la zona de Tarragona hem xalat com bojos...
Felicitats per la iniciativa i unes fotos excel·lents!
Una salutació
Miquel
Va ser un dia genial! ens ho vam passar d'allò més bé! Llàstima que no la poguessim acabar! S' ha de repetir! Moltes gràcies als Landlovers per l'enganxina!
La ruta la vaig penjar al Wikiloc però només fins a la masia on varem parar per fer l'àpat. Si la voleu veure la podeu buscar per Alfredo Garcia Millan.
Salutacions a tothom i fins a la propera!
Alex en quan tingui un segon et penjo les fotos teves de l'altre sortida.
Hola a tots, estic preparant el video de la sortida, suposo que el tindré preparat per dilluns-dimarts quedan els últims retocs.
Ahhh les fotos molts bones totes, sobre tot les de les vinyetes. Felicitats als fotògrafs!!
Hola tarraco.
Quan agafes el programa : www.postimage.org, et surt una finestra a on posa : "No cambiar tamaño de la imagen" i pel que fa al "Contenido" has de marcar "Contenido familiar" (això sí crec que ho fas bé)
Si cliques la fletxeta del costat d'on posa "No cambiar tamaño de la imagen", se't desplega un llistat de tamanys i has d'escollir el : 640x480
Ara ja et sortiran les fotos al tamany qu veus que les poso jo.
Aquest tamany escollit se't mantindrà seleccionat mentre no facis una netejada de l'ordinador. En aquest cas, has de pensar en tornar-lo a escollir per que et quedi "memoritzat".
Espero que t'hagi sigut d'ajut (l que no sé és per què em surt l'escanejat borrós)