Pink Panther i Land...

Avisos
Vaciar todo

Pink Panther i Land Classics Ogassa

14 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
975 Visitas
(@Pink Panther)
Respuestas: 161
Topic starter  

Hola a tothom! Crec que aixo es una presentacio oficial com a nou soci del club! En Roger Podio o en Txus ja saben qui soc,altres com en tortuga o en lechugilla em coneixen per l"alias" de Polux! Correcte!! Al costat d'en JordiLR vam organitzar la Land Classics Ogassa. De moment us dire que la proxima edicio 2010 ja s'esta preparant, en breu tindreu mes informacio,el que si us puc dir son els seus dies oficials: 12 i 13 de juny!!
Tortuga...aquest motor nou pujara la rampa de la pedrera?!

(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Hola Pink, jo no se si ens conexem, suposo que si, tens un defe 300 no???  Un tdi que tenia molts km no????  Vaig venir un dia a Ogassa amb en JordiLR i vam anar a fer una ruteta per la tarda!!

M'has donat la alegria del dia!!  Les dates del Land Classics Ogassa em van be aquest any!!!!!  O sigui que en sereu un mes vale!! 

Vinga ens veiem i benvingut al club!!!  😉 😉 😉

(@Pink Panther)
Topic starter  

Correcte Franc!! A mes vam acampar de costat a les comes,erem tota la colla de l'organitzacio ogassenca,nomes ens faltava en jordi...
Ei!aquest any no et queixeras,estem fora de l'epoca de cacera!
Ens veiem doncs!

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

Tortuga...aquest motor nou pujara la rampa de la pedrera?!

Es clar, pots contar...ah i lo de la ruta aquella xunga a la que varem anar el Lechu i jo, espero aquest any sigui mes complicadeta....JIJIJI
ah!!! i la nocturna si pot ser amb trialera inclosa millor.
Benvingut company!!!!!!

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Doncs com ja em parlar , benvingut !! les dates js les ting al calendari  😉

Salutacions i si necesitas quelcon ja saps  🙂

Pues como hemos hablado ya ; bienvenido !! las fechas las tengo ya anotadas en el calendario  🙂

Saludos y si necesitais cualquier cosa ya sabes 😉

ResponderCitar
(@Pink Panther)
Topic starter  

Tortuga,aquest any tenim una ruta extrema que fara les teves delicies!! I no te res a veure amb aquella! Sort que sempre hi ha valents com tu,el que ens fa dubta son aquestes noves tecnologies....
Gracies Txus i a tots per penjar les dates i ajudarme!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514

Home Polux, molt de gust de saludar-te per aquí!! Nosaltres ja no tenim el Yeti (bé, si que el tenim, però en venda), o sigui que pujariem amb el Disco, ja podeu comptar que si les dates encaixen estarem allà segur!

Polux, encantado de saludarte!! Nosotros ya no tenemos el Yeti (bueno, sí, pero en venta), o sea que subiremos con el Disco, ja podeix contar que si las fechas nos encajan, allí estaremos!

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Correcte Franc!! A mes vam acampar de costat a les comes,erem tota la colla de l'organitzacio ogassenca,nomes ens faltava en jordi...
Ei!aquest any no et queixeras,estem fora de l'epoca de cacera!
Ens veiem doncs!

😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉  Genial tiu, genial!!!!!  M'encanta!!

ResponderCitar
 EDU
(@EDU)
Respuestas: 638

Benvingut al club, Polux.

Com no podía ser d'altre manera, ens veurem a Ogassa.

Una abraçada

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

benvingut!!

ResponderCitar
(@Pink Panther)
Topic starter  

Gracies a tots per la benvinguda!! Us dire que ahir diumenge buscant les noves rutes del classics vaig disfrutar com feia dies que no passava!! Circulaven per una pista entretinguda de fang quan el meu copi diu:crec que aquesta pista de desemboscar te sortida! Sense pensar vaig comencar a pujar entre fang,pedres esllevisades i troncs molls que feien la vida impossible al meu land. De rera fons sentia els crits dels meus companys: animal!!!! No ser sí dir que no era el meu dia,vaig enbarrancar el cotxe 3 vegades...pero em vaig salvar de caure bosc avall!! Nois...ja tenim una dificil de les bones per la trobada!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Jajajajajajaja, què bé que us ho passeu per aquí dalt!! Jo lo màxim que puc fer és, tornant de la feina, agafar un caminet de cent metres per embrutar-li una mica la panxa de fang al Disco...

ResponderCitar
(@Pink Panther)
Topic starter  

Hola Pau!!tinc moltes ganes de veure aquest nou disco,tan de bo pugueu pujar els dos altre cop aquest any!!
Us dire mes,fare un petit diari de com evoluciona la land classics!! Estem treballant molt fort aquest any,ja tenim un ajuntament(un altre apart del nostre)que ens ajuda,estem amb tramits per un concessionari que ens ofereixi mes i ojo!!segurament tindrem un diposit de gasoil per repostar a preu molt economic!!! Cal tancar tracte pero sembla molt viable!! La estem preprerant molt seria!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)

La cosa té una pinta espectacular, company!!!

Aquest any ens haureu d'encabir en l'habitació "Discovery", jajajajaja!! Però vaja, per poc que poguem, pujarem abans de les dates de la trobada a que conegueu al nou trasto!

ResponderCitar
Compartir: