Forum
Per molts anys Judoka!!!!
Avui el nostre company David, cumpleix anys. ;D Moltes felicitats nanu!!! Que passis un molt bon dia de part la Judit i meu!!
Salut i força tracció!!
:wav: ¡¡¡ Feliç aniversari David !!! :wav:
Una tibada d'orelles des de els peus dels Montseny; "un, dos, tres, quatre, cinc, sis, ..." :angel9:
Carles (GASSMAN)
Va, no siguis presumit i digues quants en cauen! Felicitats des de la sola la sabata del Montseny! ;D
hola nois cauen 31 soc de la quinta del 1983, si si tinc 31 pero estic molt cascat i semblo mes gran, jejejje, pero bueno els anys, la feina porto fent 12 hores desde que tenia 18 anyets i aixòs pessà i molt vaia dic jo,
per cert tenia pensat fer un sopar no se si es molt just per aquest cap de setmana i tambe una ruteta nocturna amb circuit inclos, es un pel tecnic segons com ho mirem, pero es força entretingut, jo habia pensat que les begudes les pago jo per ser el meu aniversari aquest dissabte i les tapes a mitjes entre tots si hos sembla bè, el lloc seria a badalona a un lloc molt economic i de cualitat preu, i al carretera antiga de valencia passat un cap que es de llefia.
qui vulgui es pot afegir.
per cert moltes gracies per la felitació a tots!!
els primers nosaltres clar a la llista., el meu numero es 606310907.
1.-judoka bcn +la dona i dos nens, total 4
Moltes gracies a tots nois sou molt bons companys de debo gracies estic molt contet per participar en el foro i poder fet bones amistats encara que ens separen a vegades km, jo sempre que veig un land rover mel miro per veure si ens coneixem, clar jo estic tot el dia amb la ambulancia amunt i a vall, per bcn i voltants, bueno nois un salut i gracies,
aveure si algu s'apunta a la sortida bueno fins are,
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
pd nosaltres a casa esperem veure ja dates en breu del nacional d'aquest any, tenim ganes de trobada de cap de setmana i fer una mica l'indi i veure la vida com ens agrada veure-la. si tot promet com sembla ser vindra la dona i el petit al nacional, ella ho te mes que assumit que si o si han de venir!, 8) 8) 8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D ;D 😉 😉 🙂 🙂