Per fer-me passar e...

Avisos
Vaciar todo

Per fer-me passar el "mono"

5 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
704 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Hola amics.

Avui m'he tret una espineta que tenia clavada des de fèia molt temps i, aprofitant que havia de sortir, he fet una escapadeta per oxigenar-me una mica. Us deixo les fotografies que he fet amb el mòbil :

subir imagenes

subir fotos

subir fotos gratis

subir imagenes

sube imagenes

sube

subir fotos gratis

subir fotos online

share image

imagen jpg

sube fotos

imagen

subir fotos

(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030

Caramb Miquel com tens el disco... està impoluto sembla que vagis de boda , l'has d'embrutar una mica home, jeje.

Aquests paratges em sonen vols dir que no és allà on vem estar del Montseny ??

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Je, je. Sí, señor! No he anat massa lluny.

Si et fixes ... en alguna foto es veu alguna roda una mica bruta!!!  Je, je, je.

😉 😉 😉

De fet, tan sols les dues fotografíes del camí al Roure de Can Bach i la del "roure" són dels mateixos llocs d'on vam fer la sortida al Montseny. Després del "roure" vam anar cap a Sat Pere de Vilamajor; en canvi, avui he pujat com si anés a Can Panxa i, a l'arribar a la pista que porta cap al Coll de Palestrins, he baixat cap a Can Gras d'Amunt, per entrar a Sant Pere de Vilamajor pel camí pel qual vam marxar per fer el recorregut, a la sortida.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

No sé perquè, però a mi tot això em zona com a molt proper…  :icon_scratch:  😉

Com el Montseny no hi ha res!!!  ;D

Una abraçada Miquel.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Gràcies, Carles.

Tot i que era altament improbable, no he deixat de fer alguna mirada fortiva, quan he passat per Sant Pere, no fos cas que et veiès.

Per cert, just quan sortia del Pla cap a la carretera de Sant Antoni, he vist pel retrovisor un altre Discovery com el meu que anava cap al poble. No seria en jorditd5?

ResponderCitar
Compartir: