Forum
PEPSUS DE DONDE ERES LLEIDA?
ALOMEJOR ME CONOCES
Perdon por intrometerme en el post, pero ya que va de investigaciones.... Pau88, puede ser que compraras unas mangels modulares blancas con neumaticos fedima "all terrain", en un pueblucho derca de Banyoles?
Un saludo!
Sí señor! Ese fui yo, ahora no lo recuerdo con claridad, pero diría que fue en Melianta. ¿No serías su dueño, verdad?, me atendió un señor majísimo y que además tenía (no sé si aún la tendrá) una Harley WLA que era una maravilla!
De lleida capital
Saludos.
Si pero de quin barri? 😀 Vaig viure uns quants anys a Cap pont (Ara m'estic en Artesa de Lleida)
Taller Movil: em sembla que ens vam trobar en el "circuit" de la Bordeta amb 2 amics teus; un amb un Cherokee i un altre amb un samurai, jo portaba un Cherokee blanc.
Si hauriem de fer una concentració Lleidatana...amb cargols... ;D
Hola Pau, efectivamente el dueño de las llantas era yo, aquel dia no pude estar en casa y fue mi padre quien te atendio. La WLA la tiene todavia y en perfecto estado, es su niña bonita. Con ella sale a dar su vueltas los domingos y acude a sus concentraciones por toda españa.
Aun llevas las llantas? Te hize un regale eh 😉 etavan nuevas!!
Un saludo!! Marc.
No m´havia fixat que era al "Catalunya" ja podem parlar polacu aqui jejjej. Una cos pau, podries posar una foto de com queden montades al Series?
Em fa gracia.
Hola noi!!
Doncs vaig estar encantat de saludar ton pare, un tio molt trempat!! Ja li vaig dir que quan pujem amb les Harleys per la zona, el penso trucar i que tregui a passejar la WLA, un esmorçar a Mieres podria estar bè, ¿eh?, jejejeje!!
Realment les llantes i les rodes estàven molt bé pel preu que em vas demaner, però ja no les porto posades, ara munto unes de Discovery, però et puc possar fotos de com quedàven, realment li anàven molt bé al cotxe. Les vaig desmuntar perquè desplaçàven massa i a la ITV me'l tiràven enrrera, i era una conya canviar les rodes cada sis mesos, buf... Ara les té un altre forero, el Juanilloculé, que està restaurant un 88 i les deixarà posades, ja veuràs fotos quan l'acabi, ja!!
Les fotos de com quedàven en el meu:
Salutacions, Marc!!
me dais unos celos......y levo los colmillos afilados......buenas maquinas y buenas manos....
Sempre liats amb els de la ITV eh jejej. Una llastima perque li quedaven molt be.
Una salutacio!!!!