Forum
osona
Hola que hi ha halgu de la comarque de osona per aqui?
hola que hay halgien de la comarca de osona por aqui?
Hola jo soc de oris em dic Jordi :angel:Bueno pensaba que no hi havia ningu de per aqui
Doncs ja ho veus, algun que altre estem voltant per aquí. Per cert em dic miquel.
Quin model de landrover tens?
Salutacions osonenques!
Eyyyy !!! nois.........com va tot???
em dic Ramon, com ja vaig dir, soc de Roda, tinc 46 anys i 1/2, calp i una mica de panxeta, jajaja però amb molta vitalitat............
abans d'aquest nadal vaig adquirir un RRC 3.9 V8 SE de color verd, es una joia -cara de mantenir- però una joia............de tant en tant faig alguna matinal (per anar esmorzar) en plan tranquil. es possible que aquest diumenge al mati, vagui esmorzar a Cantonigros............si voleu venir ja ho sabeu.
apa dons, fins aviat...............
aquesta es la meva "fera"
Eeepp Ramón!!
Jo no estic per la zona, (Visc per la part de Sabadell)però tinc molt bons amic per la zona de L'Esquirol i Cantoni.
Si et sembla podriem d'intentar organitzar quelcom a meitat de camí, per coneixer la cara que fem, o si no organitzem alguna per la vostre zona, que l'embotit segurament sera millor 😉
Apa Siau
Hola a tots!
Ja que estem de presentacions, amplio la meva presentació doncs.
Em dic Miquel i tinc 24 anys, sóc de Taradell i al setembre vaig adquirir un defender 110 de color blanc.
No us puc adjuntar cap foto pq des de l'ordinador que estic no tink cap foto ara mateix.
No descarto de quedar algun dia per veurens la tropa daki osona, tot i que els caps de setmana ni ha molts que treballo però ja trobarem algun dia tard o d'hora.
Salutacions a tots els osonencs i els que us hi anireu afegint. I algun dia ja ens trobarem per aquestes terres!
hola nois !!!
Apa Siau.......jo estic obert a tot (menys de cames jajaja), si vols comencem a mig camí, després on vius tu, i després per Osona, o al reves, així tots contents......no creus???
Nois!!!.............aquest finde, sembla que farà mal temps.......esperem al divendres i després decidim el que fem..................?????????
adwwwwww
:director:
EEEEPPP!!!! nois, com va tot???
aquest finde, no puc perque soc a la capital d'espanya, pero el seguen com ho teniu per fer una matinal (per anar a esmorzar) al diumenge 16 ...............
apa, aqui queda..............
Hey pulpo, aquet finde estem montan una surtideta per la zona , en principi, només td5s, te apuntarias?
digam algo a rlazo2000@yahoo.com mi mobil es 606229607,
salutacions,
Rod
Coño Rod...que selecto te has vuelto.....solo Td5 ::)...tened buena ruta y que conste que no me es posible asistir....veríais lo que trabaja un "analógico" ;D
Que buena Txus analogico!!!, que conste tambien que te he invitado, asi como a otros companys, pero mas que selectivo, la idea es conocer mas vehiculos ioguales al nuestro y compartir conociemientos, informacion, averias y mejoras del mismo,
que conste que tambien se nos viene un defender analogico!,
Txus, será para la proxima,
saludos,
Rod