Forum
on comprar?
algú sap on puc comprar una ròtula de direcció per defender per la província de Girona (si és a prop de Figueres millor)? Preu? I si és fàcil canviar-la.
La tinc cascada i el mecànic m'ha dit avui que aquest cap de setmana millor que no surti de carretera perquè si l'acabo de trencar em quedaré sense direcció, però m'emprenya no poder anar a fer camins xD (la setmana vinent el porto al mecanic del consesionari per la garantia que tinc altres cosetes a fer).
A la Texauto venen recanvis?
A la Texauto de Figueres te la tindrian que vendre, i sino que te la demanin. Si vas a fer la revisió, millor que els truquis abans perque demanin la pece.
Sino que te l'aconsegueixi el mecanic, no crec que costi gaire.
es que si no la tinc demà és igual dilluns ja me la canviaran on el vaig comprar (garantia) el que passa és que tinc mono de defender i si puc no em vui estar el cap de setmana sense fer off-road!
he buscat la web de texauto figueres i crec que no em vendran recanvis, surt aixo:
Horarios comercial:
de Lunes A Viernes de 09:00 A 13:30 y de 15:30 A 20:30
Sabados 09:00 A 13:30 y de 15:30 A 20:30
Horarios Taller y recambios:
de Lunes A Viernes de 08:30 A 13:00 y de 15:00 A 19:00
Hola,
Penso que a Texauto si que la tindran (careta...) però es una mica embolic cambiarla, necessites un extractor de rotules. Llastima que aquest cap de setmana no baixo a Figueres dons he de cambiar una meva i en tinc comprades unes cuantes (a Padock) i et podria deixar una.... tinc també l'extractor encara que no l'he fet servir mai i no se si ens en sortiriem de cambiar-la ;D ;D ;D . De totes formes com que no puc baixar dons que farem.....
Buenu que hi farem, si es necessiten tantes punyetes ho deixo estar pel consecionari. M'arriscaré, suposo que aguantarà (tampoc faig res extrem, que sóc aprenent) de fet fa dies que esta cascada però l'altre dia va empitjorar).
Salva veig que ets de Barcelona / Figueres. No ets pas el propietari d'un defender o un santana dels més nous (no m'hi vaig fixar bé) de color groc que hi ha a la plaça de la Conxa (o almenys li diuen així, entre de la Guàrdia Urbana i el McDonalds més o menys)?
Blop, si son rótules universals iguals que les que porta el Santana antic en tinc alguna per casa i tinc l'extractor. Si el dissabte al matí et ve de gust fer una escapadeta per aquí dalt ens ho mirem.
Salut
Hola Blop,
Si que soc de Figueres encara que el meu Defender acostuma a estar tancat o a BCN excepte alguns caps de setmana que si es aparcat a Figueres es a la zona del Poble Nou.
Jas quedarem algun dia per fer una sortideta.
Salut
Jordi els dissabtes al matí treballo. Algun puc demanar festa (treballem un si un no per torns però jo els treballo tots) però per demà és tard.
Dissabte a la tarda si vols sí, que aprofitaria per muntar l'snorkel i el volant (en tinc un que tenia muntat a un lada), a vera si quedo am en telius que m'ha de portar l'snorkel i la pinya. També tinc un inclinòmetre a punt de muntar.
A veure si algun dia fem una quedada i sortim d'escursió els de la província de Girona o si més no els de per aquí dalt!
A la tarda segurament no hi sigui, pero si vols diumenge cap problema. La sortideta si la feu a ritme de "series" i a partir del març/abril ja podeu comptar amb mi. De tota manera aneu reservant el 5-6 de setembre per la moguda que estem muntant aquía Ogassa.
Blop, el meu teleèfon 619678463 per si necesites res.
Bon dia