Forum
nouvingut inexpert...
bonta tarda a tothom, d'entrada suposo que una ronda per a tothom i seguidament el motiu del post.
m'acabo de comprar un tractoret d'aquestos... i sóc totalment inexpert. Es per saber si quedeu i feu sortides d'un nivell tirant a "bàsic??" per tal de veure si n'hi pogués apuntar i anar aprenent com va això. Encara no he anat a cap lloc una mica compromès per por de quedar-me allà tirat tot sol i sense saber sortir-ne.
Merci a tots ::)
kina clase de tractoret¿? jo tambe soc inexpert. traduccion: que clase de tractorcito¿? yo tambien soy inexperto,. sigo en español: una cosa tienes que tener claro: con un LR disfrutaras mucho y como buen MASOKA tambien sufriras, pero el gustazo que da no es comparable a nada, bueno si: a poseer una HARLEY, aparato que aun no tengo, todo llegara. otra cosa: no pienses en un plan de pensiones con la cuota mensual y todo eso, el LR se tragara buena parte de tus ahorros y te obligara a decirle mentirijillas a tu mujer sobre el precio de los complementos que le iras instalando, si encima no eres mecanico, arremangate un camal, y a hacer esquinas para pagar las facturas del taller. bueno bienvenido y mucha suerte. salut desde TORTOSA.
ah, un 200 😮
que a los 2 meses ya lo he llevado al taller por primera vez y ya me ha dolido un poco.
Voy a lanzar una propuesta, al igual que hago con el mecanico que me arregla la moto...
... si uno de por aqui es manitas y en alguna ocasion le necesito... si le gusta el teatro le podria ir sacando alguna que otra invitación...
jejjeje visca el trueque
si te sobran entradas para el LICEO, sobre todo para alguna opera, acepto gustosamente. ya haremos trueke por miel de la mejor calidad. salut.
Hola de donde eres???? (zona) en Octubre podras poner a prueba tu vehiuclo en la reunion de LES COMES LAND ROVER PARTY , y seguramente halgo abra antes de octubre , estate atento al Foro Catalunya
Benvingut 😉 😉 😉
Dwwww.l
Benvingut Arnaufazer. Veig que som molts que estem en aquesta situació. La por d'anar a buscar "guerra" sense companyia d'un altre vehicle, això ens limita... Bé, jo soc de Vilamajor, als peus del Montseny, si ets de per aquí podem montar una passejadeta per anar agafant "forma" per poder seguir aquests monstres (parlo de bons pilots ¿eh? no sigui que se m'enfadi algú) que tenim al foro i al Club. Insisteixo, benvingut!
Bienvenido Arnaufazer. Veo que somos muchos los que estamos en la misma situación. El miedo de salir solo a buscar "guerra" sin la compañía de otro vehículo, esto nos limita... Bueno, vivo en Vilamajor, a los pies del Montseny, si eres de los alrededores podemos montar un paseíllo para ir tomando "fondo" para poder seguir a estos monstruos (hablo de buenos pilotos ¿falen? no sea que se me enfade alguien) que tenemos en el foro y en el Club. Insisto, bienvenido.
Arnaufazer, no sé si Sabadell et queda a prop, o si podràs venir, però aquesta tarda hem quedat per fer una volteta. Si et vols apropar, seràs benvingut!
Arnaufazer, no sé si Sabadell te queda cerca, o si podrás venir, pero esta tarde hemos quedado para dar una vueltecilla. Si te quieres acercar, serás bienvenido!
disculpeu tots i totes pel retard.
Resulta que m'ha anat sortint feina i no estic per anar dien t que no, ara torno a tenir una època de calma per anar quedant. Sóc de les planes, darrera bcn però no em fa res quedar per on em digueu. Més o menys lluny segons el temps de què disposem. Eternament agraït a totes les respostes, i a veure si puc quedar amb algú!!!
Home translator (usease un menda):
Disculpar todos y todas po el retraso.
Resulta que me ha ido saliendo trabajo y no estoy para ir diciendo que no, ahora vulvo a disponer de una época de calma para ir quedando. Soy de las Planas, detrás de BCn pero no me molesta quedar donde digais. Más o menos lejos según el tiempo que dispongamos. Eternamente agradecido a todas las respuestas, y a ver si puedo quedar con alguien!!
Ei col.lega, jo tinc casa i xiringuito taller a La Floresta, be de fet es ja en el terme de Molins, a la Rierada, ho coneixes?
pozi, desde petit que anava a la casa dels meus avis a vallpineda usease que deu n'hi dó.
ara, el que em té imtrigat és lo de xiringo taller, ho dic pq tan em van les birretes com saber d'algun taller ecologic juasjuasjuas :angel: 😉
oooh, joant is missing. Ja l'he espantat!!! :police:
jo que vull anar aprenent coses, tan de sortir com d'embrutar-me les mans. I jo que l'anava a subornar amb l'obra de teatre que estava fent temporada. Remarco ESTAVA.
Un altre cop serà.