Forum
Nou desde Centelles
Hola a tothom,el meu nom es Oscar i fa uns dies que vaig compartir amb Pagudo un viatge al Marroc i en va parlar de aquest foro i aqui hem teniu. Yo tinc un Discovery 3 SE amb llantes de 17" de bmw X5 amb unes Cooper STT, baca africana,snorkel.Aquest es el meu primer 4x4 i espero que de vosaltres pugui aprendre i poder donar consell del poc que se del Discovery3 a qui li faci falta.
Una abrazada i espero gaudir d´aquest foro.
Oscar.
hola burton i benvingut desde el poble vei d´Aiguafreda;ja saps si un dia vols sortir amb total garanties de rescat jo t´acompanyo amb el meu militar del 77 jejeje,,,,,,,,,,,,donal.hi una ullada al ultim n de la revista LA veu (revista Local),hi ha un reportatge de la trobada que varem fer a Aiguafreda el pasat 8 de Nov.
Salut company.
Un saludo burton , compartiste viaje con un gran tipo , espero que coincidamos pronto y nos presentas tu maquina 😉
Un abrazo desde La Garriga.
Benvingut, burton, cada vegada hi participem mes catalans al club
Ara per ara, som posiblement dels mes nombrosos dins dels foros regionals. Francament bè.
Militar, pots conseguirme una d'aquestes revistes? Gracies
Salutacions a tothom.
Benvingut BURTON 😉 ;), quins neumatics portes i quines mides, jo tambe tinc un LRD3 i llanta 18" pero no hi ha de BF Goodrich.
😮 😮
Militar jo també vull aquesta revista....... :angel:
Bienvenido BURTON 😮 😮 que neumaticos llevas y que mediddas, yo tengo un LRD3 tambien y en llanta 18" no hay en BF Goodrich.
Militar yo tam...... :angel:
Benvingut BURTON 😉 ;), quins neumatics portes i quines mides, jo tambe tinc un LRD3 i llanta 18" pero no hi ha de BF Goodrich.
😮 😮
Militar jo també vull aquesta revista....... :angel:
Bienvenido BURTON 😮 😮 que neumaticos llevas y que mediddas, yo tengo un LRD3 tambien y en llanta 18" no hay en BF Goodrich.
Militar yo tam...... :angel:
Porto uns Cooper STT 245/70/17 per a camp montades en unes llantes del Bmw X5 y les Pirelli Scorpion 255/60/18 per a carretera en les llantes de serie segons el que faci em poso uns o els altres.Pero si nomes vas utilizar un sol joc de rodes pots trobar les General Grabber at2 que porten cuasi el mateix dibuix que les BF.tambe tinc un conegut que porta les Yokohama Geolander at y a vingut amb mi el Marroc y no ha punchat en tot el viaje pero son una miqueta mes amples pero no has de homologar.
Salutacions
Oscar
Gracias BURTON, como las 255/60/18 le quedan unos 3.000km, voy ha estudiar la posibilidad de hacer como tu , ver si encuentro 4 llantas d X5 y mantener para la carretera las llantas de serie. Si se me va mucho de presupuesto, me informare d las GENERAL como unica opcion ya que como lo lleva mi mujer, no le hace muchos km al LD3 (unos 10.000km/año).
Gracias de nuevo,
Xavi 300 TDI 😉