Forum
1-cañon 1 tros de defender 90 i 2 aduls
2.telius defender 90 td4 i suposo k 2 adults o tot solet jejeje
3. Xaragall Disco Td5. Sol.
4-TXUS -Disco 200.
Encara ens em de registrar per entrar 👿
Si no superem els 10 vehicles , tinc un amic amb un L200 que li agradaria vennir.
per mi perfecte txus, cap problema pro crec que hi haurà algun troç complicadet, o almenys aquesta era la intensió... ho dic per el mitsu, que si s'ha d'eslingar s'eslinga 8)
amb carinyo...
4-TXUS -Disco 200.
5- castañazo amb un tractor vm , el meu nano i jo
Telius,
Ja m'gradaria venir el divendres sant pero treballo.
Un altra cop serà.
Salut
Dons jo tambe m'apunto amb el meu RR V8. Aixo de trams complicats es un dir no? Jo ho tobo tot molt facil!!!! jejejeje
Suposu que tambe vindran un parell d'amics mes, amb un RR V8, el que havia estat del Kansas, soci del club!!
4-TXUS -Disco 200.
6-Mitsu amic d'en Txus
7-JHD2, RR V8+2adults
8-Amic jhd2 RR V8 2 adults
Pel tam de camins i nº de cotxes no us preucupeu, els forestals mai han dit res, no els he trobat mai, i la majoria de camins que hi han no saben ni que existeixen!!
Saludus i a preparar els cotxes!!!
PD: CAÑON el diumenge al migdia ens vam creuar a la carretera de Masanes, just abans d'arribar a Hostalric, tu tornaves de Girona i jo anava a casa amb un Mitsu Lancer Gris Plata, et vaig fer llums i tot!!!!
osti si que es veritat!!! aquet tambe deu creu de radera com el rr no?! jejje
cap problema per els forestal portem al de l´adf de sils! ( en xerry) axisn que ....
Perfecto, porque llegué tarde para lo del 8, pero para el 21 me apunto. Desde Flaçà me queda a un tiro de piedra. Nos vemos !
Hep Josep !!! que tal ? 😉
El meu cole , osigui que queda aixi :
4-TXUS -Disco 200.
6-JHD2, RR V8+2adults .
7-Amic jhd2 RR V8 2 adults ga es despenja en principi .
De moment es el que tenim 
doncs no pere, la meva economia està força tocada, jeje ho deixaré per després de l'estiu..
si teniu walkies aniria bé, així tots tindriem lo mateix...
Yo tengo una pareja , ya me los traeré...si los encuentro 🙄
TELIUS , en el TERRA 4X4 tienen una ALAN con antena con base magnética , toma de mechero , y salida para altavoz exterior 79,90 €
www.terra4x4.com tel:93 325 55 12
No di digo que es muy buena opción , y como tienes toma de mechero , si quieres ni la instalas , le pones velcro adhesivo y listos .
Yo espero tener acabado el coche para el viernes....ayer le saque todo el salpicadero , cuenta Km , consola central , volante.....le pongo uno que compre el jueves de color marrón , y ya sera todo del mismo color
Pero claro , aprovecho y dejo pasada instalacion para 220 v atras , en medio , relojes....
ai eso era para el msn, dios, como estoi que camvio de sitio los mensajes cada dos por tres, jjeje disculpas!