Avisos
Vaciar todo

nos vemos¿?

114 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
14.7 K Visitas
(@CAÑON)
Respuestas: 781

t.xus, el permiso ya te lo doy yo para circular por donde quieras, ejjejje, no es una ruta extrema, y el tema permisos…. No incumpliremos ninguna norma, y no queremos hacer un encuentro de 300 landis, vamos con gente de esa tierra, ya saben por donde pasar y por donde no, el plan es salir ir a almorzar, y comer por allá perdidos, acabar de subir después de comer y bajar hacia el anochecer, mas o menos se ideo todo esto en 5 minutos, creo que algo pondrán en senglas los autores de la ruta, pero yo no lo se seguro, haber si telius o mic reportan mas info.

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714
Topic starter  

Telius:

¿Tu vives en Roses?

Lo digo porque yo casi todos los fines de semana estoy por allí. La familia de mi mujer es de Vilamaniscle y tengo parientes trabajando incluso en el ayuntamiento de Roses.

Me lo apunto ... :mrgreen: :mrgreen:

pues si vivo en roses, y mi tio es el alcalde de vilamaniscle 😆
mi numero es el 62041 cinquanta vuit 13, truca'm un finde i fem un passeig.

ResponderCitar
(@TELIUS)
Topic starter  

pues yo tengo más info de momento... se habló lo que ha dicho cañon, per cert ricard, si vols info parla amb en xerry que segur que está enterat de tot. 😆

ResponderCitar
(@CAÑON)

jejje ya em ba esplica la chantal el tema que teniau entre mans, ejjejje ya saps de que parlo e! si en xerry em sol truca mes que la chantal i tot! :mrgreen:
suricat tespero!!! ??

ResponderCitar
(@TELIUS)
Topic starter  

he posat que tenia més info i és perquè m'he deixat el NO jeje no tink més info.
si, si ja et convencerem el pròxim cop no¿?
xaragall t'esperem¿?
txus, es menja en ruta, s'ha de portar menjar per menjar en ruta, una truita de patates com la de burgos¿?¿? :mrgreen:

ResponderCitar
(@Xaragall_TT)
Respuestas: 624

Hola nois!! Jo m'apunt si no hi ha res de nou!!!! Anem concretant coses pel foro... Per cert podriem dir als senglars si algú es ol apuntar no? O serem massa??? Una altra cosa, hi ha cap problema en passar-ho a dia 20??? es que tenc un company que només lliura els dijous (té un restaurant i ja se sap)

Salut!

ResponderCitar
(@Castañazo)
Respuestas: 268

he.he,he que yo tambe m`hapuntu que sera creec la ultima sotida amb el meu vm . 😥 😥 .pero despres tindre un v8 😈 😈 😈 .salut companys . no he pogut conectarme abans per uns petits problemas personals pero solventats ´.tornen ha fotre canya amb el meu tractor 😀 😀 😀 telius com va la tramuntana .ara si que veig que us afecta no une mica sino molt.edu vaig veure la teba trucade perdura pero la veritat es que s`han ba passar

ResponderCitar
(@TELIUS)
Topic starter  

xaragall, varem dir de fer-ho el dia 20 i hi havia gent que no li anava bé, a més de que a catalunya dijous no es festa, nomes divendres i dilluns. de totes maneres jo tinc festa, si la resta no hi tenen problemes... 😆

PD: potser al final serem masses ipodem tenir problemes de permisos¿? opcions¿?

ResponderCitar
(@Castañazo)

hola telius , cuans ens serem.? telius que et ba passar algu el defender?

ResponderCitar
(@TELIUS)
Topic starter  

si si, a to explico el dia 21 en directe, de totes maneres lo primer va ser el alternador que va deixar de funcionar sense raons...

no se quants serem po contant aixi per sobre 8 o 10

ResponderCitar
(@CAÑON)

telius tranquil que am els del rang deban no tindrem problemes, jejje

ResponderCitar
(@TELIUS)
Topic starter  

o en tindrem molts....... :mrgreen: qui sap jajajajaja
oi que si josep¿? per cert, ja he mirat pk els convidats puguin escriure aqui, avera que em diuen

ResponderCitar
(@Castañazo)

no no telius els que portem ranger no tindren problemas i jo amb el meu vm menys.. 😀 😀 😀

ResponderCitar
(@CAÑON)

a!! nomes poden vindre lr, o poden vindre altres? jeje pero si comença a veni altres serem masa gent no?
bueno :
1-cañon 1 tros de defender 90 i 2 aduls

ResponderCitar
(@TELIUS)
Topic starter  

1-cañon 1 tros de defender 90 i 2 aduls
2.telius defender 90 td4 i suposo k 2 adults o tot solet jejeje

ResponderCitar
Página 3 / 8
Compartir: