Forum
Memorial "Batalla de l'Ebre" - Diumenge 24/11/13
Companys! Per la present es convoca de forma oficial a tot interessat en fer una ruteta temàtica per les terres de l'Ebre. Concretament es visitaran les zones de Corbera i La Fatarella.
Aquest acte està organitzat pel company Pessols, de Mora d'Ebre, on agafarem com a punt de trobada la benzinera que hi ha just abans del pont que entra a Mora d'Ebre:
Hora de trobada:08:30am
Lloc: Benzinera de l'antiga N420a, just abans del pont que entra a Mora
https://www.google.es/maps/preview#!data=!1m4!1m3!1d3085!2d0.6436213!3d41.0917174!2m1!1e3&fid=7

Programa:
- Ruteta matinal apta, per tots els vehicles, on es visitaran indrets característics de la Batalla de l'Ebre properes a les poblacions de Corbera i de la Fatarella.
- Assistència als actes de Representació del Final de la Batalla de la Fatarella.
- Per dinar, el Xavi ens delectarà amb una Clotxa, la menja típica de la zona. L'oli del guarniment farà plorar als més exigents (n'estic segur).
- Visita segons disponibilitat horària a un poble abandonat i a una petita sorpresa que ens te reservada.
Com que és en diumenge i la jornada serà de caire cultural, deixarem la tarda lliure per fer un tomb extra per la zona o tornar cap a casa i acabar de descansar el diumenge.
És culturalment obligatòria l'assistència!
No tothom pot muntar unes sortidetes així! Una matinal de lux!
Temps per avisar: FINS DEMÀ AL MIGDIA, però si pot ser avui millor, que ja es comprarà una mica de material!
Esteu tots convidats, evidentment, però és una sortida recomanable pel caire cultural. Penseu el que costa muntar una sortideta per la persona que ho organitza. S'hi ha de donar suport!
Les despeses de la manutenció a repartir el mateix dia
Salut!
Molt bona iniciativa!!!!
Esperem que tingui una bona aceptació, malhauradament jo no puc participar ja que no tinc vehicle disponible.
Paseu-lo be i gaudiu que val la pena
Este fin de semana no puedo y mira que me gustaría. Tengo yo una ruta trazada por los restos de la Batalla del Ebro que da para todo el día, visitando el Coll del Moro, Corbera, Camposines, La Fatarella, Vilalba dels Arcs y La Pobla de Massaluca.
Casi 90km de rutas muy entretenidas, algunos tramos incluso con dificultades.
Cuando queráis, la montamos.
Companys! Val la pena venir ja només per la clotxa!!
Senyor Podio, com que ja va venir als contrabandistes te un "passe pernocta" per no venir, però a la propera... pagarà els xupitos!
Roquerol! Si vinguessis la podríem començar a muntar per passat festes! Jo de tu vindria!
Salut!
Ja m'agradaria ja......pero no es possible aquest cap de setmana!!!
Molt bona iniciativa!!!! fa 2 estiu ja vaig fer Corbera-Belchite i deunidor....... :-[ :-[
Vagi be!!!!
No sabeu el que us perdeu... i amb un nadiu de la zona!...
Sent from my bq Aquaris 5 using Tapatalk