Forum
Llotja de Sils 2016 - 4 i 5 de Juny
Hola a tothom,
Com cada any, aquest cap de setmana es celebra la Llotja de Sils. Ho comento per si us interessa tant als que ja coneixeu aquesta fira com als que no.
Per als que no hi heu anat mai, us poso l'enllaç de l'event:
http://www.casc.cat/cat/llotja
És bastant complicat trobar res de Land-Rover, però jo sempre hi vaig a fer un cop d'ull, perquè visc al costat d'on es fa la Llotja ;D .
Acostuma a fer molta calor (si no plou), és recomanable posar-se protecció solar i portar gorra, barret i aigua (sinó també per allà venen barrets i refrigeris).
Jo aquest any intentaré aprofitar per visitar també el museu d'Automòbils de Salvador Claret. Normalment hi ha busos que surten des de la fira.
Si voleu dinar bé per allà aprop, per ordre de proximitat teniu:
- L'Era de Sils (a tocar la carretera principal del poble, just per sobre de la fira).
- Hostal Les Mallorquines (també a la carretera principal del poble, peró un parell o tres minuts a peu més allunyat).
- Sinó trobeu lloc (ja que estaran plens), a qualsevol Restaurant de la zona s'hi menja bé.
- Al costat del museu de Salvador Claret també n'hi ha un que es diu "La Llotja".
- Direcció Vidreres n'hi ha algun més (Hostal de la Selva, al costat d'una benzinera BP) i a Vidreres també n'hi ha un parell de molt bons al carrer principal (Can Pou i Can Magí).
Bé, com es nota que tinc gana a aquesta hora... Que consti que no tinc cap relació amb la fira ni amb els restaurants recomanats.
Salutacions