Forum
Tortuga!!!
Vas ser un dels pioners de la land classics!! Recordes aquella primera ruta amb neu? Crec que aquesta trobada realment va neixer alla.
Tota la organitzacio et trobarem a faltar!! Quan el tortuga estigui llest m'avises i fem les rutes d'aquest any junts.
Salutacions
Tortuga!!!
Vas ser un dels pioners de la land classics!! Recordes aquella primera ruta amb neu? Crec que aquesta trobada realment va neixer alla.
Tota la organitzacio et trobarem a faltar!! Quan el tortuga estigui llest m'avises i fem les rutes d'aquest any junts.
Salutacions
Es clar que m´enrrecordo i hem tiro dels cabells de no poguer anar!!!!
No ho dubtis, quan el tingui en condicions, pots ben creure que pujare a fer la ruta.
ah!!!! i que estigui aquell lleuger grog!!! que el vull veure.
Espero que us o paseu d´allo mes be.
El ligero es de la senyora que "pela els pressecs"...ja m'entens...pero segur que vindra!!! Aquesta foto no val!! >:( i la meva tartana?? 🙂
Salut
hola compañeros soy nuevo en este foro pero hace tiempo que lo visito aprobecho esta ocasion para presentarme me llamo bernardo y soy de castelldefels y espero ir al land classics ogasa si termino de convencer a la mujer ah mi land es un disco 200 de serie con el que supongo que no tendre munchos problemas para hacer esta ruta de ogasa bueno si al final la mujer se termina de decidir y vamos espero conoceros alguno de los habituales del foro
Lamentablement nosaltres tampoc podrem venir, i això que ens agradaria presentar-vos el "Yeti-II", però nois, quan no es pot, no es pot! Ho haurem de deixar per quan el Tortuga torni a rutllar i pujar plegats a fer les rutes.
Lamentablemente nosotros tampoco podremos venir, y eso que nos gustaría mucho presentaros al "Yeti-II", pero cuando no se puede, no se puede! Lo dejaremos para cuando el Tortuga esté listo y subir juntos a hacer las rutas.
Per cert, Polux, com et vas eskakejar d'empényer el meu cotxe aquell dia, ¿eh?, jejejejeje... 😉

Hola Pau
No em vaig eskakajar!! Ja,ja!! Estava acollo...it pensant que despres anava jo!!(i com ho fare??)
Us espero als dos quan volgueu!!
Mirare de fer un raco amb el material ;D
Salutacions
Jajajajaja, ho sé, tinc més fotos on sí que se't veu empenyent amb els altres companys! Ojo com se'm va anar recte el Yeti en aquella baixada, jajajajaja, va costar fer-lo passar pel bon lloc!
Otro más
Franc.guday ----Defender 90 Td5
Pinacsi----------Defender 90 300 Tdi
RPodio----------Defender 110 Td5
TXUS.200-------Discovery 200
David Pique------Range Rover Classic 3.5 carburació
Xavi 300Tdi------Range Rover Classic V8 3.9 EFi (2 dies)
VHR-------------Range Rover Classic 300 Tdi
NEICH-----------Discovery 300 Tdi
Bueno , pues hemos estado en contacto con Carles i Joan , propietarios de la nueva tienda de accesorios para nuestros TT , y van a iniciar la colaboración con el Club , de momento , nos preparan una sorpresita para el próximo encuentro en Ogassa , que pese al poco tiempo con el que cuentan , quieren aportar algún detallito para sortearlo después de la cena del Sabado !!
Como oferta de lanzamiento , y hasta el 31/12/2010 , todos los compradores disfrutarán del 10% de descuento , y a partir del 1 de Enero los socios que se acrediten , seguiran disfrutando del mismo descuento !!
Estan el C/ Sant Eloi nº 1 , casi tocando a Paseig Zona Franca y su pagina es http://zonatrack4x4.com/
tel 616 734 567
Cuentan con taller de preparación y homologaciónes entre otros servicios.
Bueno señores , esto ya está aquí !!!
Para los que tengan que pasar por la C17 a la altura de La Ametlla del Vallés , deciros que hemos quedado en el centro comercial Sant Jordi hacia las 8 de la mañana , cafetito y para arriba , yo personalmente me desviare en Vic a repostar a una gasolinera que el precio del carburante es siempre unos diez centimos más barato por litro...es nslo un par de km...
Pues eso , mañana a las 8 en el centro comercial !!