Forum
Tortuga!!!
Vas ser un dels pioners de la land classics!! Recordes aquella primera ruta amb neu? Crec que aquesta trobada realment va neixer alla.
Tota la organitzacio et trobarem a faltar!! Quan el tortuga estigui llest m'avises i fem les rutes d'aquest any junts.
Salutacions
Tortuga!!!
Vas ser un dels pioners de la land classics!! Recordes aquella primera ruta amb neu? Crec que aquesta trobada realment va neixer alla.
Tota la organitzacio et trobarem a faltar!! Quan el tortuga estigui llest m'avises i fem les rutes d'aquest any junts.
Salutacions
Es clar que m´enrrecordo i hem tiro dels cabells de no poguer anar!!!!
No ho dubtis, quan el tingui en condicions, pots ben creure que pujare a fer la ruta.
ah!!!! i que estigui aquell lleuger grog!!! que el vull veure.
Espero que us o paseu d´allo mes be.
El ligero es de la senyora que "pela els pressecs"...ja m'entens...pero segur que vindra!!! Aquesta foto no val!! >:( i la meva tartana?? 🙂
Salut
hola compañeros soy nuevo en este foro pero hace tiempo que lo visito aprobecho esta ocasion para presentarme me llamo bernardo y soy de castelldefels y espero ir al land classics ogasa si termino de convencer a la mujer ah mi land es un disco 200 de serie con el que supongo que no tendre munchos problemas para hacer esta ruta de ogasa bueno si al final la mujer se termina de decidir y vamos espero conoceros alguno de los habituales del foro
Lamentablement nosaltres tampoc podrem venir, i això que ens agradaria presentar-vos el "Yeti-II", però nois, quan no es pot, no es pot! Ho haurem de deixar per quan el Tortuga torni a rutllar i pujar plegats a fer les rutes.
Lamentablemente nosotros tampoco podremos venir, y eso que nos gustaría mucho presentaros al "Yeti-II", pero cuando no se puede, no se puede! Lo dejaremos para cuando el Tortuga esté listo y subir juntos a hacer las rutas.
Per cert, Polux, com et vas eskakejar d'empényer el meu cotxe aquell dia, ¿eh?, jejejejeje... 😉

Hola Pau