Forum
LAND ROVERS EN UNA AVENTURA MOLT PERILLOSA
Hola a tots,, be nois el temps passa volant i ja farà un any d'aquella aventura ón les vem passar canutes. Aqui us deixo aquest viddeo recopilatòri en versió disco perquè no sigui tan tràgic.
No tinc paraules, EXPECTACULAR!!!!!!!!!!!!!! piel de gallina!!!!!! i dents molt llarges, llastima per com ba acavar però ja e vist l evolució en altres vid al youtube i ja torna e estar a la carretera amb nosaltres, felicitats!!!!!!!!!!!
os e seguit al youtube peró aques video s emporta la palma, intens, dinamic i molt guapo!!!!!!!
Eu posat el llistó molt alt jejejejejejejeej
una abrassade i ja espero el seguent report que feu jejejejejejejejej
No tinc paraules, EXPECTACULAR!!!!!!!!!!!!!! piel de gallina!!!!!! i dents molt llarges, llastima per com ba acavar però ja e vist l evolució en altres vid al youtube i ja torna e estar a la carretera amb nosaltres, felicitats!!!!!!!!!!!
os e seguit al youtube peró aques video s emporta la palma, intens, dinamic i molt guapo!!!!!!!
Eu posat el llistó molt alt jejejejejejejeej
una abrassade i ja espero el seguent report que feu jejejejejejejejej
Gràcies company celebro que t hagi agradat. Si ja ha resucitat jaja.
Visualment és molt bonic. L'aventura, espectarcular!
Gràcies company.!!!
Pufffff impresionant!!
Ja el vaig veuere fa temps, alguna part...però la última edició esta BRUTAL
Felicitats company!
'' Sin palabras '' !!!!!!
:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Moltes gracies per compartir-lo
Salutacions
Pufffff impresionant!!
Ja el vaig veuere fa temps, alguna part...però la última edició esta BRUTAL
Felicitats company!
Hola Argai,, si aquesta edició es una música no tant dramàtica, jaja. Gràcies company.!!!
'' Sin palabras '' !!!!!!
:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Moltes gracies per compartir-lo
Salutacions
Gràcies a vosaltres per veure'l.
Continua fent videos aixi a mi m'encanten i ja els puc veure vegades que no m'aburrire
Continua fent videos aixi a mi m'encanten i ja els puc veure vegades que no m'aburrire
Jaja bé home doncs moltes gràcies, si ja seguiré la saga ja que això mai s'acaba. :-))