Forum
Jo m vai passar genial!! Sobretot el dissabte amb frank jose y compañia!! Y en frank vaya crack mb el defefender 90!!!per cert els francesos... Quins cotxes!!!
Lo millor és penjar-los al youtube i penjar aquí l'enllaç amb el dibuix de la bola del món...
Jo m vai passar genial!! Sobretot el dissabte amb frank jose y compañia!! Y en frank vaya crack mb el defefender 90!!!per cert els francesos... Quins cotxes!!!
burkatl3 Gracies Company!!! Jo tambe m'ho vaig pasar de collons!!!!! I per cert, ens vam cardar tots els kintos eh!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Aquí deixo uns enllaços dels meus video!!!! Vagi be gent!!!
Per cert vaig trovar a faltar molta gent, po tambe haig de dir que em va agradar molt trovar gent que nomes la veig una vegada a l'any, jose miguiel, xavi, txus, tortuga, franning, jl garzon, burkatl3, pro bueno,
cadascu se sap lu seu!!!
Apa que vagi be, cuan tingui temps penjare alguna foto!!!
😉 😉 😉 😉 😉
Jejeje mes la birra del bar!! Jeje ja et trukare algun dia k pugi per girona y fem una birrota frank!! 😀
P.d molt bona gent i molt bon rollo!! Gent land rover
La veritat es que vaig disfrutar moltíssim!!! Al no anar amb la dona, no patia tant, i vaig poder fer una mica més el boig. L'únic es que aquest any només vaig anar dissabte.
Ara a reparar les feridetes de guerra, ja que a mi m'agrada tenir el cotxe de museu, i la veritat es que va quedar amb algún que altre desperfecte.
Vaig poder fer totes les negres i inclús una marron...
Companys... aixó es vida!!!
Genial, que envidia me dais pero sana sana, ja y un carajo!!! jiji ya querría YO
Lo que mas me impresiono es en el minuto 11 40" mas o menos es el ciclomotor. QUE MODELO DE LAND ES?? JAJAJA
Per cert vaig trovar a faltar molta gent, po tambe haig de dir que em va agradar molt trovar gent que nomes la veig una vegada a l'any, jose miguiel, xavi, txus, tortuga, franning, jl garzon, burkatl3, pro bueno,
cadascu se sap lu seu!!!Apa que vagi be, cuan tingui temps penjare alguna foto!!!
😉 😉 😉 😉 😉
igualment franc 😉
El video és molt xulo!
La panoràmica q hi ha quan dones la corva baixant d la llosa (crec) es molt xula
La resta també!