Forum
Bones, doncs no se que més dir-vos. Jo no ho organitzo, només vaig passar les vostres ganes a l'organització (com que en Polux s'ha agafat "vacances" es segueix fent des del grup de l'ajuntament) i us vaig posar el que em van dir. De tota manera seguiré preguntat per informar-vos, el que si és cert és que ja som al juliol i si no es va de cara al tema passarà un altre mes.
Salutacions
Buenas, pues no se que más decirte. Yo no lo organizo, sólo pasé sus ganas a la organización (como en Polux ha tomado "vacaciones" se sigue haciendo desde el grupo del ayuntamiento) y le puse lo que me dijeron. De todas formas seguiré preguntado para informaros, lo que si es cierto es que ya estamos en julio y si no se va de cara al tema pasará otro mes.
Saludos
Perdona Jordi.
Pensava que tambe organitzaves...aixi som dos que estem de "vacances"
Salut
Doncs a punt d'acabar-se el mes d'agost sembla ser que finalment queda per al setembre, amb la mala coincidència del Ibèric. Ja els ho he comentat que ull amb el cap de setmana del 17-18, pero sembla que dependrà de la disponibilitat, així que de moment tinc la sensació que aquells que pugueu haureu d'escollir.
Salutacions
Pues a punto de terminarse el mes de agosto parece ser que finalmente queda para septiembre, con la mala coincidencia del Ibérico. Ya se lo he comentado que ojo con el fin de semana del 17-18, pero parece que dependerá de la disponibilidad, así que de momento tengo la sensación de que aquellos que podáis debereis elegir.
Saludos
Per als que ens agafa massa lluny/car " El Iberico" sería una molt bona opció aquesta...
A la espera de més notícies, salutacions
Doncs a punt d'acabar-se el mes d'agost sembla ser que finalment queda per al setembre, amb la mala coincidència del Ibèric. Ja els ho he comentat que ull amb el cap de setmana del 17-18, pero sembla que dependrà de la disponibilitat, així que de moment tinc la sensació que aquells que pugueu haureu d'escollir.
Salutacions
Pues a punto de terminarse el mes de agosto parece ser que finalmente queda para septiembre, con la mala coincidencia del Ibérico. Ya se lo he comentado que ojo con el fin de semana del 17-18, pero parece que dependerá de la disponibilidad, así que de momento tengo la sensación de que aquellos que podáis debereis elegir.
Saludos
:mumum: :pain10: :BangHead: :BangHead: :mumum:
Com es posible que es faci al mateix cap de setmana, No hi dret !!!!! Quina llastima jo vull anar a les dues...!!!! :'( :'(
Bones
Ara si que m heu mort!!
Estic fent equilibris i malabarismes per poder anar a l iberic i les comes i ara em trobo amb aixo......
A veure, com diu en Tequila, per els qui no puguin o poguem anar a Toledo al iberic, Ogassa es una molt bona alternativa, pero per la resta es una malaurada coincidencia.
Jo encara no se si podrem anar a l iberic, aixi doncs m ho prenc del costat alternativa.
De debo, creieu me, si pogues aniria a totes, pero ja us dic ara que, a totes no podra ser
Aixi doncs donades les circumstancies,Seguirem ben de prop tot plegat
Xavi deixans consolar-nos amb Ogassa als que no puguem anar al Iberico home, així tindrem tots coses a contar i ningú patirà més que l´altre veient les fotos...
Per cert avui us he vist a tu i al David sortint de Sabadell pel Alcampo, ens hem creuat,jo entrava
Salutacions
PD. Per cert no t´ho he dit a l´altre post però quan el Marroc et crida has d´anar... 😉 😉
Salutacions
Saludos
Bones
Ara que m hi fixo:
Diu textualment " ara que esta apunt d acabar se el mes d'agost", pero si avui es 26 de juliol!!!!!!!!! un altre cosa es que, s hagi decidit fer Land Classic Ogassa els dies 17 18 de setembre.
Em reitero amb el que he comentat abans. Es una llastima que coincideixin les dues coses, pero tambe estic 100% d acord amb en Tequila.
Xavi deixans consolar-nos amb Ogassa als que no puguem anar al Iberico home, així tindrem tots coses a contar i ningú patirà més que l´altre veient les fotos...
Per cert avui us he vist a tu i al David sortint de Sabadell pel Alcampo, ens hem creuat,jo entrava
Salutacions
PD. Per cert no t´ho he dit a l´altre post però quan el Marroc et crida has d´anar... 😉 😉
Tequila, un Ogassa sense els meus fuets a les 2.00h.de la matinada no es el mateix i si no preguntali al Franc i al Pol......jijijijiji i la "sal/llimona" no podra veura com es menja un donut agafat per un fuet al costat de una foguera.....jajaja.
El range que anava davant meu no era el David, es un altre amic que es de terrassa, ho sento no t'he vist.
Un abraçada,
Xavi
Doncs a mi em sap molt de greu aixo, pero bueno si no es feia avanç de l'agost com l'any passat a mi no m'hanava be, bueno no es pot estar a per tot, jo m'haure de esperar a les comes a veure la gent!!!
P.D. amb lo be que m'ho vaig passar l'any passat........ Xavi haure de esperar a veure lo del fuet, encara en parlo amb en Pol avegades i ens trenquem la caixa a riure!!
Una abraçada, Franc.
Bones
Ara que m hi fixo:
Diu textualment " ara que esta apunt d acabar se el mes d'agost", pero si avui es 26 de juliol!!!!!!!!! un altre cosa es que, s hagi decidit fer Land Classic Ogassa els dies 17 18 de setembre.
Em reitero amb el que he comentat abans. Es una llastima que coincideixin les dues coses, pero tambe estic 100% d acord amb en Tequila.
Ostres doncs és veritat, és el que té fer uns horaris diferents a la gent normal, al final no se ni quin dia visc ja 😉
Pel que fa a la resta del missatge crec que és correcte, o al menys és el que em van dir.
Salutacions
Ei hola, doncs jo aquest cap de setmana passat també he estat a Ogassa, i més o menys se el mateix. Seria al Septembre, hi tenint en compte que el cap de setmana de la diada no seriá perque coincideix amb la Festa Major de Sant Joan de les Abadesses i que la LRP es el primer cap de setmana d'Octubre la veritat es que no queden molts dies.
Una llàstima, s'ajuntarà tot , la gent tindrà que escollir on anar i tot es veura una mica perjudicat per falta de personal.
En fi, esperem que l'any vinent es faci amb més temps i hi hagi més temps entre les sortides més importants de l'any.
Salut!
Xavi.
Ei hola, doncs jo aquest cap de setmana passat també he estat a Ogassa, i més o menys se el mateix. Seria al Septembre, hi tenint en compte que el cap de setmana de la diada no seriá perque coincideix amb la Festa Major de Sant Joan de les Abadesses i que la LRP es el primer cap de setmana d'Octubre la veritat es que no queden molts dies.
Una llàstima, s'ajuntarà tot , la gent tindrà que escollir on anar i tot es veura una mica perjudicat per falta de personal.En fi, esperem que l'any vinent es faci amb més temps i hi hagi més temps entre les sortides més importants de l'any.
Salut!
Xavi.
Quina grata sorpresa, no t'havia vist per aquest racons !!!! Ara entenc lo del dijueves..... Jajajaja
Una abraçada,
Tu tocayo...
Buenas, David anava deu o dotze cotxes al darrera, jo anava amb la combo.
Lo dolent d´ aixo es que la gent tria el que millor li va i es divideix, ja ens agradaría baixar al Iberic peró amb el series ens surt més car el gasoil que l´ estada. I no sé si el treball em donaria tots els díes, de tota manera porteu donuts i fuets a la land i repetim la liturgía.
Ens veiem dijous