Forum
Land Classics Ogassa 2011
Bones
Algu sabeu alguna cosa d en Polux? sabem alguna cosa del LAnd Classics Ogassa? tant de silenci m esta inquietant, em sabria molt greu, que una trobada tan ben organitzada, amb tan bon rollo i preciosos recorreguts, no es dugues a terme.
A veure si ens assabantem d alguna cosa.
Mentre esperem, ens vaiem al Nacional no..... jejejejje
Doncs estarem al tantu!!! 😉 😉
Pero...franc,no deies que ja tenien fecha?
salut!
Em pensu que t'hequivoques de post, vaig posar unaltre post per la Land Rover Party 2011, ells si que tenen la data de la trobada.
Em pensu que t'hequivoques de post, vaig posar unaltre post per la Land Rover Party 2011, ells si que tenen la data de la trobada.
HAAAAAA!!!!!..........
pues igual si, que he ficat la pota!....perdoneu!
salut!
Editat per posar be la cita
A ver como acaba la cosa! La primera vez que pdoria venir y que no se haga!
Espero que no sea por nada malo.
Nos vemos por aquí
Un saludo
MIk
Hola,m´ha dit un ocellet,que a facebook podria ser que trobesim alguna novetat.
s´haurá de investigar!
salut!
Hola,m´ha dit un ocellet,que a facebook podria ser que trobesim alguna novetat.
s´haurá de investigar!salut!
Buenas
He estat mirant el facebook, i ni al meu mur ni al de Land CAlssics Ogassa, no hi he trobat res. seguirem a l espera de noticies....
Hola a tots
Com molt be diu en Roger m'he agafat un any sabatic, de fet, totes les "ganes d'oci" van per la meva col.leccio de miniatures land actualment.
Us escric per que no veig que la resta de l'organitzacio us digui res... Jo personalment, no se si la trobada es fera, es epoca d'eleccions municipals, i segurament tots esperem que entri un regidor amb ganes i un ajuntament menys problamatic que faci possible la land. Els dos alcaldables han promes als seus programes continuar-la...(paraula de politic,ja veurem ??? 😉
Segur,pero,que alguna cosa es fera! Una land classics o be una trobada de "costellada" ;D ;D ;D
Salut.
Pd: hola Pinacsi! La col.leccio be? La joia taronja encara no ... be,ja saps ;D ;D ;D
Home Polux !! cuant de bó 😉 !!
A ver si acaban ya estas elecciones y las promesas se convierten en echos ....Para lo que necesites ya sabes mi telefono , ok ?
Un abrazo , company !!
Hola a tots
Com molt be diu en Roger m'he agafat un any sabatic, de fet, totes les "ganes d'oci" van per la meva col.leccio de miniatures land actualment.
Us escric per que no veig que la resta de l'organitzacio us digui res... Jo personalment, no se si la trobada es fera, es epoca d'eleccions municipals, i segurament tots esperem que entri un regidor amb ganes i un ajuntament menys problamatic que faci possible la land. Els dos alcaldables han promes als seus programes continuar-la...(paraula de politic,ja veurem ??? 😉
Segur,pero,que alguna cosa es fera! Una land classics o be una trobada de "costellada" ;D ;D ;DSalut.
Pd: hola Pinacsi! La col.leccio be? La joia taronja encara no ... be,ja saps ;D ;D ;D
Buenas
Hombreeeeee quina alegria saber de tu!!!! si si la col.leccio be, ha anat creixent, no t he pogut trobar cap Joia taronja de moment......
Be espero tot et vagi be i si necessites qualsevol cosa, em sumo a l oferiment d'en Txus200,ja saps on trobar-me.
Encara que sigui per fer una costellada, fora bo tornar a trobar-nos.
Fins aviat espero!!!!
Hola a tots
Us escric per que no veig que la resta de l'organitzacio us digui res... Jo personalment, no se si la trobada es fera, es epoca d'eleccions municipals, i segurament tots esperem que entri un regidor amb ganes i un ajuntament menys problamatic que faci possible la land. Els dos alcaldables han promes als seus programes continuar-la...(paraula de politic,ja veurem ??? 😉Segur,pero,que alguna cosa es fera! Una land classics o be una trobada de "costellada" ;D ;D ;D
Salut.
Buenas
Hombreeeeee quina alegria saber de tu!!!! si si la col.leccio be, ha anat creixent, no t he pogut trobar cap Joia taronja de moment......
Be espero tot et vagi be i si necessites qualsevol cosa, em sumo a l oferiment d'en Txus200,ja saps on trobar-me.
Encara que sigui per fer una costellada, fora bo tornar a trobar-nos.Fins aviat espero!!!!
Estic amb l'Ignasi!!! Encara que sigui per una costellada s'haura de quedar!!
Polux, encantat de veuret de nou per aqui!! Una salutacio!!!! 😉 😉 😉 😉 😉
Molt be nois!!
Quedem aixi doncs!! Si els ogassencs no fan res, passat vacances d'estiu ferem una clandestina trobada de 5 o 6 cotxes i us guiare per la fantastica ruta que l'any passat no varem acabar 😉
Ejemmm...Txus...practica els "xurrancs" ;D ;D ;D ;D
Salut
Pd: Pinacsi, no em donis llargues 🙂 ;D , ja saps que cada any et fare una oferta sonada per la teva joia ;D Gracies! Cuidat!
Molt be nois!!
Quedem aixi doncs!! Si els ogassencs no fan res, passat vacances d'estiu ferem una clandestina trobada de 5 o 6 cotxes i us guiare per la fantastica ruta que l'any passat no varem acabar 😉Ejemmm...Txus...practica els "xurrancs" ;D ;D ;D ;D
Salut
Pd: Pinacsi, no em donis llargues 🙂 ;D , ja saps que cada any et fare una oferta sonada per la teva joia ;D Gracies! Cuidat!
Eii Polux jo també i vinc.. ,!!!! Que seria Ogassa sense els meus "fuets" ales 2,00h de la matinda. ,!!!!.
UNA ABRAÇADA,
Xavi 300 tdi
😉