Land Classics Ogass...

Avisos
Vaciar todo

Land Classics Ogassa 2011

82 Respuestas
10 Usuarios
0 Reactions
6,730 Visitas
(@PINACSI)
Respuestas: 1053
Topic starter  

Bones

Algu sabeu alguna cosa d en Polux? sabem alguna cosa del LAnd Classics Ogassa? tant de silenci m esta inquietant, em sabria molt greu, que una trobada tan ben organitzada, amb tan bon rollo i preciosos recorreguts, no es dugues a terme.

A veure si ens assabantem d alguna cosa.

Mentre esperem, ens vaiem al Nacional no..... jejejejje

(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

En Polux s'ha agafat un any sabatic... veurem si els d'Ogassa ho fan sense ell

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Doncs estarem al tantu!!!  😉 😉

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Doncs estarem al tantu!!!   😉 😉

Pero...franc,no deies que ja tenien fecha?

salut!

ResponderCitar
(@franc.guday)

Doncs estarem al tantu!!!   😉 😉

Pero...franc,no deies que ja tenien fecha?

salut!

Em pensu que t'hequivoques de post, vaig posar unaltre post per la Land Rover Party 2011, ells si que tenen la data de la trobada.

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio

Em pensu que t'hequivoques de post, vaig posar unaltre post per la Land Rover Party 2011, ells si que tenen la data de la trobada.

HAAAAAA!!!!!..........
pues igual si, que he ficat la pota!....perdoneu!

salut!

Editat per posar be la cita

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

A ver como acaba la cosa! La primera vez que pdoria venir y que no se haga!
Espero que no sea por nada malo.

Nos vemos por aquí
Un saludo

MIk

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio

Hola,m´ha dit un ocellet,que a facebook podria ser que trobesim alguna novetat.
s´haurá de investigar!

salut!

ResponderCitar
(@PINACSI)
Topic starter  

Hola,m´ha dit un ocellet,que a facebook podria ser que trobesim alguna novetat.
s´haurá de investigar!

salut!

Buenas

He estat mirant el facebook, i ni al meu mur ni al de Land CAlssics Ogassa, no hi he trobat res. seguirem a l espera de noticies....

ResponderCitar
(@Pink Panther)
Respuestas: 161

Hola a tots
Com molt be diu en Roger m'he agafat un any sabatic, de fet, totes les "ganes d'oci" van per la meva col.leccio de miniatures land actualment.
Us escric per que no veig que la resta de l'organitzacio us digui res... Jo personalment, no se si la trobada es fera, es epoca d'eleccions municipals, i segurament tots esperem que entri un regidor amb ganes i un ajuntament menys problamatic que faci possible la land. Els dos alcaldables han promes als seus programes continuar-la...(paraula de politic,ja veurem  ??? 😉
Segur,pero,que alguna cosa es fera! Una land classics o be una trobada de "costellada"  ;D ;D ;D

Salut.

Pd: hola Pinacsi! La col.leccio be? La joia taronja encara no ... be,ja saps  ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Home Polux !! cuant de bó  😉 !!

A ver si acaban ya estas elecciones y las promesas se convierten en echos ....Para lo que necesites ya sabes mi telefono , ok ?

Un abrazo , company !!

ResponderCitar
(@PINACSI)
Topic starter  

Hola a tots
Com molt be diu en Roger m'he agafat un any sabatic, de fet, totes les "ganes d'oci" van per la meva col.leccio de miniatures land actualment.
Us escric per que no veig que la resta de l'organitzacio us digui res... Jo personalment, no se si la trobada es fera, es epoca d'eleccions municipals, i segurament tots esperem que entri un regidor amb ganes i un ajuntament menys problamatic que faci possible la land. Els dos alcaldables han promes als seus programes continuar-la...(paraula de politic,ja veurem  ??? 😉
Segur,pero,que alguna cosa es fera! Una land classics o be una trobada de "costellada"  ;D ;D ;D

Salut.

Pd: hola Pinacsi! La col.leccio be? La joia taronja encara no ... be,ja saps  ;D ;D ;D

Buenas

Hombreeeeee quina alegria saber de tu!!!! si si la col.leccio be, ha anat creixent, no t he pogut trobar cap Joia taronja de moment......
Be espero tot et vagi be i si necessites qualsevol cosa, em sumo a l oferiment d'en Txus200,ja saps on trobar-me.
Encara que sigui per fer una costellada, fora bo tornar a trobar-nos.

Fins aviat espero!!!!

ResponderCitar
(@franc.guday)

Hola a tots

Salut.

Buenas

Hombreeeeee quina alegria saber de tu!!!! si si la col.leccio be, ha anat creixent, no t he pogut trobar cap Joia taronja de moment......
Be espero tot et vagi be i si necessites qualsevol cosa, em sumo a l oferiment d'en Txus200,ja saps on trobar-me.
Encara que sigui per fer una costellada, fora bo tornar a trobar-nos.

Fins aviat espero!!!!

Estic amb l'Ignasi!!!  Encara que sigui per una costellada s'haura de quedar!!

Polux, encantat de veuret de nou per aqui!! Una salutacio!!!!  😉 😉 😉 😉 😉

ResponderCitar
(@Pink Panther)
Respuestas: 161

Molt be nois!!
Quedem aixi doncs!! Si els ogassencs no fan res, passat vacances d'estiu ferem una clandestina trobada de 5 o 6 cotxes i us guiare per la fantastica ruta que l'any passat no varem acabar  😉

Ejemmm...Txus...practica els "xurrancs"  ;D ;D ;D ;D

Salut

Pd: Pinacsi, no em donis llargues  🙂 ;D , ja saps que cada any et fare una oferta sonada per la teva joia  ;D Gracies! Cuidat!

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Molt be nois!!
Quedem aixi doncs!! Si els ogassencs no fan res, passat vacances d'estiu ferem una clandestina trobada de 5 o 6 cotxes i us guiare per la fantastica ruta que l'any passat no varem acabar  😉

Ejemmm...Txus...practica els "xurrancs"  ;D ;D ;D ;D

Salut

Pd: Pinacsi, no em donis llargues  🙂 ;D , ja saps que cada any et fare una oferta sonada per la teva joia  ;D Gracies! Cuidat!

Eii Polux jo també i vinc.. ,!!!! Que seria Ogassa sense els meus "fuets" ales 2,00h de la matinda. ,!!!!.

UNA ABRAÇADA,

Xavi 300 tdi
😉

ResponderCitar
Página 1 / 6
Compartir: