Forum
KDD
Hola
Proposo una trobada un mati de dissabte o diumenge amb el nostres cotxes i d'aquesta manera possar cares a molts nicks .
No cal fer una ruta simplement seria esmorzar plegats xerrar una estona i coneix ens en persona.
Estaria bé fer ho en un lloc on hagi força lloc per aparcar els cotxes.
Aquí ho deixo ....
Salutacions
Bona proposta Ramón,
A veure si la resta es pronuncia i ens podem ajuntar una quants. Si es fa en dissabte vindria sol o bé amb el company David (Mr Croqueta), i si es fes en diumenge amb la meva santa Cristina.
El millor lloc seria un Bar/Restaurant de polígon assegurant-nos que estigui obert. En cap de setmana hi ha poca gent i seria fàcil aparcar.
A veure si la gent s’anima. ::)
Carles (GASSMAN)
Nois.... Jo els Caps de setmana m'emvaig a Pontons, que esta a sortint del cul del món a ma dreta, però si us animeu, podria organitzar alguna cosa per allí.
Hi ha alguna ruta molt xula! !! Un local social per fer un esmorzar econòmic i una Masía per fer un esmorzar o dinar de campeones! !!
A..... I molt lloc per aparcar!!! 😉
Nos leemos
Epi
Em sembla be..
Pero com que es dificil quedar un dia que vagi be a molts ,el millor seria crear una mena de dijueves en dissabte ho diumenge per esmorzar ...y lo que surja.
aquest disabte fan el trial d´igualada
yo treure el cap per alla , algu hi anira?
Bon dia senyors:
Jo proposo restaurant la parada en Riells del Fai tenim lloc pels nostres lands, estem a la natura es aprop i nomes demanan una tapa o ració per cap ens atiparem, a mes a mes esta obert caps de setmana i a diari, tenim terrassa o dintre.
Com ho veiehu?
Salutacions.
Quin dia?? ;D A part d'exposicío seria qüestio de sortir a xafar el pedal un ratet també no?! 😛
Hola Land Roveros-as
Mol bona idella Ramon es una de les cosas que hauriam
de fer mes sovint us deixo una proposta
el Parc Mediambietal de de Gualba
i ha BBQ restaurant el riu per la canalla o els grans i les mascotas
QUE US SEMBLA
PARC MEDIAMBIENTAL DE GUALBA UN DELS RECONS
ENCANTATS DEL PARC NATURAL DEL MONTSENY
Salutacions MARTI
Bon dia companys:
Proposeu dia i hora, si no tinc res a fer me apuntu a la kdd no se si amb el discovery o sense ell pero fare tot el posible per assistir a la kdd i coneixa a molts de vosaltres que ja tinc ganes.
Aquest diumenge a Navarcles fan una fira solidaria,concentracio de clasics y 4x4...ens trobem allá tots els que puguin.
Manera de reconeixer als companys pot ser portar distintiu del club,per exemple una samarreta.