Forum
Si veniu de "camuflaje" el tall de llonganissa serà més gros, jajajaja
Bones
Dema sense falta us dic definitivament si o no, Avui ens hanpassat el Pla setmanal de treball, i em toca treballar Diumenge.
He demant a un company, un canvi i dema, em diu si pot cambiar-me el dia o no......
Aixi doncs dema sabre si podre gaudir de la vostra companyia, espero que surti be.
Gracies per la paciencia!!
Molt bones!!!!!!!!
Reiterar a tothom que només és una trobada entre amics i que a canvi de deixar exposats els nostres vehicles durant 2 hores tindrem esmorzar gratuït més tard hi haurà dinar amb carn a la brasa al preu establert.
Procurar ser-hi a Agramunt puntuals a les 10!!!!!
Per a qualsevol dubte truqueu-me al 66dos zero1 48 seixanta-quatre als vespres.
Salutacions i fins aviat.
Tot s'està posant a lloc! No us poseu nervioso, que és el nostre primer cop!
Feu públic el preu i el sistema, per que tot i que el vaig comentar, no el vaig confirmar!
Salut!
Miquel, "modo comando" em refereixo si montem una caravana landrovera els de la zona del Montseny-Vallès... 😉 Imagino que al proper "Dijueves" ho acabarem de concretar. Queda clar, 10'00 hores zulú vehicles aparcats a la zona que hi tingueu destinada, esmorzar per compte de l'organització ¡¡¡¡Moltes gràcies!!!! i dinar organitzat per vosaltres a preu econòmic ¡Sou uns cracks!
Esmorzar CALENT!!! Ojo! Jejeje
Ostres, segons com no vinc amb la dona... :evil4: :angel4:
Carles (GASSMAN)
JAJAJAJA
Fa fred per muntar una barra vertical a l'aire lliure...
...
Però apuntem la idea... ho posaríem al costat del toro mecànic i de la piscina de fang per a lluitadores!
Que bèsties que som... sort que ens perdem per la boca, jajaja
mira que al final vinc eh? ... com continueu posant aquestes coses no podria perdrem-ho... jajajaj
Miquel, jo fina a última hora no sabré si puc pasar o no... coses del LR i la p... crisi 🙁
Bueno, si cabe alguno más me apunto.
- 1 - Marmota (CONFIRMAT)
- 1 - Jojo (CONFIRMAT)
- 2 - RODRX4 (CONFIRMAT)
- 2 - Pinacsi
- 3 - Pikao300mk3 (CONFIRMAT)
- 2 - Pau_88D (CONFIRMAT)
- 1 - Dariso (CONFIRMAT)
- 2 - Caladi (CONFIRMAT)
- 1 - Jordi-td5 (CONFIRMAT)
- 2 - R.R.I.P. (CONFIRMAT)
- 5 - XAVI300tdI (tota la family?)
- 3 - Olivita (CONFIRMAT)
- 2 - Santa6(CONFIRMAT)
- 1 - javi300 (CONFIRMAT)
- 3 - toti (CONFIRMAT)
- 2 - Danidisco (CONFIRMAT)
- 2 - Gassman (CONFIRMAT)
- 2 - ASTD5 (CONFIRMAT)
- 2 - Mayors (CONFIRMAT)
- 1 - Croqueta (CONFIRMAT)
- 2 - Josep Maria Santasusagna (defender 90)
- 1 - Rebel
Bones
Puedo comfirmar y comfirmo, m han canviat el dia!!!!!!!!!! oleeeeee yuhuuuuuuu podrem venir!!!!
Aixi doncs, serem 2 adultsuna gossa i un Defender jejeje
Companys!!!! ens veiem diumenge 26 a les 10h del mati!!!! a Agramunt!!!!
On cal anar un cop a Agramunt? on es el lloc de trobada?
Estic que em pujo per les parets, ja tinc ganes de saludar-vos a tots!!!!! :hello2:
Hey miquel aun estoy a tiempo, he estado un tiempo desconectado y no lo he podido ver.
Salu2