Forum
Moltíssimes gràcies companys, per la rebuda de l'organització d'aquest esmorzaret de DiDomingo que muntem a terres de ponent.
Us informo, per si a algú li convingués, que durant el diumenge al matí hi haurà una unitat mòbil de la ITV, com una de les activitats de la fira. Si algú la vol passar (i te els papers en regla, jejeje) podrà disposar d'ella. Us adjunto l'enllaç, que així anirem fent caliu i si algú es vol apuntar ho podrà fer:
http://agramunt.ddl.net/novetats.php?id=10689&id_seccio=

Fem bullir l'olla!
Una salutació
Miquel
Com ja vaig dir, si no es torça mooooolt la cosa, ja pots comptar amb la Laura i amb mi!
Quin apintorra que fa. Pero crec que no sera possible....... >:(
Que ho paseu molt be!!!!
Posarem deta límit per les inscripcions, per si de cas:
Dilluns 19 de febrer!
Feu córrer la veu, que mirarem de passar-nos-ho molt be!
Moltes gràcies a tots!
Em caduca l'itv del 109 al febrer, com "son" els tecnics? Ja que si vaig aprofitaria... perque si no la passes hauría de tornar a Agramunt?
Són tècnics de Applus d'una unitat mòbil (és un tràiler). Si no la passes tens 15 dies per anar a qualsevol altra Applus.
Passen Itv a molts tractors i maquinària agrícola. Són normals, no se com qualificar-ho. Dependrà dels requisits tècnics que els faran falta per passar ITV a aquestes maquinorres que tenen alguns, però be, normal.
"Ante la duda... millor passar-la prop de casa, per si de cas" jajaja
És una trobada organitzada a través del club, i no convoco a ningú més que als companys d'aquí.
Per part meva prefereixo Land Rover, però no vull ser restrictiu. Sobretot que no sigui un Toyota, que ens posarem amb ell fins cansar-nos!
Una salutació
És una trobada organitzada a través del club, i no convoco a ningú més que als companys d'aquí.
Per part meva prefereixo Land Rover, però no vull ser restrictiu. Sobretot que no sigui un Toyota, que ens posarem amb ell fins cansar-nos!
Una salutació
d'acord doncs!! only land rover ;D ;D
Pssst ...psst...Jordi...Jordi ...que lo mismo me apunto si aceptas :-[....en la baca.....no no...que baca no tienes...entonces dentro ..? ::)
Pssst ...psst...Jordi...Jordi ...que lo mismo me apunto si aceptas :-[....en la baca.....no no...que baca no tienes...entonces dentro ..? ::)
jajajaja!!! al final te cobraré ;D ;D
Un altre que tambe vindra, amb la Santa i el peque.
Jordi td5 ja parlem per anar plegats.