Avisos
Vaciar todo

Hola desde Girona

6 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
784 Visitas
(@cooper_morris)
Respuestas: 380
Topic starter  

Bueno `pues me presento en el subforo tambien, soy de Llagostera Girona y hace un os 2 meses ke tengo un Disco 300 del 97

ahora ke hace ya unos dias ke lo voy probando ya me pican muchas dudas para recambios. donde me aconsejais por mi zona para comprar recambios como muelles y suspensiones....

JHD2
(@JHD2)
Respuestas: 99

Jo a vegades, quan no em vull desplaçar a bcn(hi ha mes oferta i millor preu), vaig a 4x4 girona, estan entre Llambilles i Quart. Sino tambe pots anar a internet que diuen que ho fan molt be( jo no en se)
Saludos desde Santa Coloma de Farners

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Yo que tambien soy nuevo te recomiendo 0asis 4x4 en Premia de Mar para los muelles y amortiguadores, el dueño de la tienda te da todo tipo de explicaciones y consejos sobre lo que tu quieras poner un 10 por el. Los recambios los pido a Anglorecambios en Madrid los pides desde casa y en menos de una semana los tienes y a buen precio. Saludos desde Pineda de Mar.

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

cooper molt bones...mira jo treballo a la land rover y si necessites alguna peça jo puc  mirar de treuret les peces originals mes barates...si t'interesa alguna cosa diguemo y t'ajudare amb el que pugui...

salut y benvingut

p.d. jo soc de girona pero visc a palafrugell,estic tots els dies de aqui palla!!si necessites ajuda amb algo ja saps... 😉

ResponderCitar
(@cooper_morris)
Respuestas: 380
Topic starter  

cooper molt bones...mira jo treballo a la land rover y si necessites alguna peça jo puc  mirar de treuret les peces originals mes barates...si t'interesa alguna cosa diguemo y t'ajudare amb el que pugui...

salut y benvingut

p.d. jo soc de girona pero visc a palafrugell,estic tots els dies de aqui palla!!si necessites ajuda amb algo ja saps... 😉

moltes gracies, la veritat es ke fins ara em movia per el mon dels classics i allà si ke domino una mica pero el 4x4 es un mon nou...
a la Land Rover de Girona hi he anat varies vegades per peces, un parasol trencat, les guanteres del porto de darrera y una clau... moltres gracies per l´oferiment.

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

domines tema classics?mmmm que interesant....jeje el meu pare te un parell de cotxes un mon molt maco,per cert!!
pues jo estic per alla si mai necessites algo preguntes per el nen y ja esta!!!y si et puk ajudar pues ho fare encantat!

salut

ResponderCitar
Compartir: