Avisos
Vaciar todo

Hola de nou

5 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
1,120 Visitas
(@Perera)
Respuestas: 292
Topic starter  

Hola, que tal esteu, despres de pasar una mala temporada l'objectiu d'aquest 2016 es posar en marxa el meu Series 2 que fa casi 3 anys que el tinc al parking i  encara no le vist en marxa.
Al fil de Series, porto explicat tot el que li he fet en aquestos 4 dies escassos que porto fotent-li ma.
Tinc un amic que te un taller de coches a Caldes de Montbui ( on visc) on em deixa un raconet per fer-li cosetes al meu trasto.
A veure si aviat ens tornem a veure, els que em coneixeu de fa mes de 2 anys, nomes us diré que ja he perdut 72 Kilos despre d'operarme.

Fins aviat,
Jordi

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bones Perera i ben trobat de nou.  🙂

Estarem atents a tenir noves teves, i no te’n oblidis d’anar documentant gràficament tot el que l’hi facis al series.  :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@Perera)
Topic starter  

Bon dia, el series per fi ja camina. Han estat moltes hores per posar-lo en marxa, ara necessito un bulkhead perque el meu esta molt podrit i repararlo em demanen 1000 euros i no es preu tancat.....pero si surt alguna sorpresa. Al final en busco un de segona ma en millor estat perque per pagar 1000 euros el demano nou a anglaterra que vindrá galvanitzat i no hauré de patir mai mes.
Quan tingui el Bulkhead, em deixen una nau per desmuntar-lo sencer i fer el xassis com deu mana 8 xorrejat i pintat, muntar el bulkhead i sustituir la instal.lació electrica, deixant la pintura exterior per mes endavant. Estic parlant amb un tal Fornillos que fabriquen gomes per que em suministri les que tinc fetes malbé per al muntatge final.

He fet la bomba injectora, cambiat els 4 injectors, tots els frens son nous, els latiguillos flexibles també nous i fets a mida, radiador nou, manguitos, bateria nova, restauracio del filtre del aire, de la carcasa i palas del ventilador, suports de bateria nou casoláns, restauració de la bomba de fre i d'embrague, neteja mordaçes fre de ma, i finalment una neteja a fons del motor i caixa de cambis. ara el tinc sense les aletes de davant per lo que queda tot el motor a la vista.

Necesito per si algu ni sobren, les gomes de les optiques del davant. He mirat de comprar la goma i fer-les pero em surt molt mes car que comprar-les al Paddockparts a UK

Nois estic animat a tirar endavant el meu trasto, els meus nebots ( 7, 6 i 3 ) ja volen anar d'excursió amb la tartana del tiet.

Si feu algun soparillo, aviseu que vinc.

Salut,
Jordi

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Perera, són les gomes com arandeles gegants que van entre la "cassoleta" del far i l'aleta? Si són aquestes jo en tinc algunes usades, si et serveixen només has de passar a buscar-les.

Salutacions

ResponderCitar
(@Perera)
Topic starter  

Hola Jordi, si le pujo a recollir, per cert la raqueta del limpia no em serveix i te la tornaré.
Et truco i gracies de nou.

Jordi

ResponderCitar
Compartir: