Forum
Fotos Land Rover Party 2012
en una anterior el inclinometro marcaba 40 (todavia no sé porque el coche no volcó). En esas dos fotos sí que volqué, el coche se aguantaba por las barras, pero al meter marcha atras volvio a bascular y quedar sobre 4 ruedas en las dos ocasiones.
Supongo que tendré que habituarme a la conducción con bloqueo xD (sin bloqueo esto no habría pasado, aunque fue divertido)
De part del nostre company Albert Gallego us notifico que hi ha dos vídeos sobre la party a Youtube, i els podeu veure als següents links:
LAND ROVER PARTY 2012 part1
LAND ROVER PARTY 2012 part2
Desitjo que us agradin.
De part del nostre company Albert Gallego us notifico que hi ha dos vídeos sobre la party a Youtube ...
Desitjo que us agradin.
Josep Mª, felicita a l’Albert de part nostre, ara entenc del perquè no va deixar la càmera en tot el cap de setmana. :icon_biggrin:
Espero que algun dia el meu trasto s’assembli als vostres. ::)
Fins aviat,
Carles (GASSMAN) i Cristina.
😮 Mai se m'hauria ocorregut barrejar la Land Rover Party amb una sardana... ::)
Land Rover Party 2012 vue par 4x4Sud
Almenys no surten figuretes de toreros, flamenques o barrets de mexicans... 😉
Carles (GASSMAN)
Hi ha cops que els més tancats som els catalans! AU! Una lliçó des de la Catalunya Nord...
SI SENYOR!
(..i a mi tb em sembla raro, però mira...)
No son los mismos que estuvieron en el camping gritando tonterias hasta las 2 o 3 de la mañana? y se han vuelto a despertar a las 7:30 en la misma tònica?
En una de les pendents "tremendes" els vaig tenir al darrera i anaven amb un megàfon amb la marsellesa a tot drap! quin fart de riure pels camins!