Avisos
Vaciar todo

Fins Despres.....

8 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
1,015 Visitas
(@PINACSI)
Respuestas: 1053
Topic starter  

Bones

El moment doloros que temia ha arrivat......

2 anys d averies continuades , 2 anys sense nacional per averia 2 anys sense la Party per averia i un dia a dia  desortides i trobades amb amics a les que hem hagut de renunciar per averia.....

Aquest any semblava que començava be, inclus voliem venir al nacional... pero zas en mes i mig 3 averies mes, la ultima,grossa.....

No puc mes..... conduir un coche, al que per molt que estimis i estimo, pero,que en fer ho estas pensant, i ara que es trencara?.......

No em despedeixo jo,de fet he renovat la cuota de soci doncs u cop passat el dol voldriem afrontar un nou projecte, de fet alguna cosa ronda pel cap, veurem.......

Asi pues

GRACIES PER AQUESTS MARAVELLOSOS ANYS

(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

:-[ Ostres Ignasi, em deixes bocabadat... ¿Què us ha passat?. Almenys, en aparença, el vostre Defender no semblava que estigues a les últimes ni molt menys. Una veritable llàstima.  :'(

A veure si el que et ronda pel cap es pot materialitzar abans del Nacional, o potser ho he somiat, però ¿Algú de cada vostra no tenia un RRC? O fins hi tot, a últimes, podríeu venir a Ordesa amb qualsevol altre vehicle per almenys gaudir de la gent i la zona d'acampada, i a l'hora de fer els recorreguts o els circuits, us podríeu apuntar de "polissons" a qualssevol dels nostres trastos. Oferiments de fer-vos de xofers segur que no us en faltaran.

Una abraça i molts ànims.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@r-r-i-p)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 340

Anims company,per sor Land Rover trovas els que vulguis,es cuestio de buscar...

Enviado desde mi LG-E610 mediante Tapatalk

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Ignaci, qué dir-vos, tant a tú com a la Higgins (tampoc m'oblido de la vostra inseparable Bulldog)! Feieu un equip fantàstic tots quatre! Ja fa més d'un any que em vaig desfer del Disco i, com tú, segueixo com a soci doncs tinc la certesa que, tard o d'hora, tornaré a disfrutar d'un LR com a propietari. Molts ànims! I ja saps que sempre sereu benvinguts a qualsevol sortida encara que no vingueu amb el vostre 300!

ResponderCitar
 awe
(@awe)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2280

Hola, et faria res dir-me qué té el cotxe exactament, si té matrícula espanyola o Andorrana, si té els papers al dia, i què penses fer-ne? Gràcies.

Enviat des del meu Nexus 5 usant Tapatalk

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

??? Ostres nanu, quina mala noticia.

Se que la passió land rovera us corre per les venes i que lluitareu per un nou projecte vivin aventures noves hi alhora recordant'ne les passades. Per molts un land rover es un cotxe, per altres, un land rover es un més a la familia. T'entenc perfectement i es una situació dificil.

Farà 5 mesos que nosaltres varem fer un pas més i vam comprar un 110 td4 pensan de cara el futur ampliar la familia. Ja teniem el td5 90 i pensar en vendre'l va ser impensable, ara el porta el pare i fins  les ultimes estara a casa, al final es un mes a la familia.

Sort company i anims

Salut i força tracció

Salut i força tracció

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053
Topic starter  

Bones

Gracies pels vostres comentaris i moltes gracies per l oferiement per poder assisitir al NAcional.

Diguem que el 300 li haviem invertit a part de molts calers, molta il.lusio i ganes i des de fa molts dies cap aqui no ens veiem en cor de seguir fent ho....

UN nou projecte ha influit tambe en la separacio. Aquest no esta encara definit, el tenim en gestacio....

Per al company AWE:

L hi he venut a un company de feina qui es mecanic.
Matricula d Andorra
AL dia de tota la documentacio, impostos ITV etc....
QUe te? ufff un breu resum :

Problemes d embragatge
2ª i 4ª rasquen molt
famosos clonk de tranmissio
diversos problemes electrics.....

Algu amb coneixaments i paciencia o be directament un mecanic li donara la nova vida que es mereix, jo no tinc ni els coneixaments ni els diners ni la paciencia ara mateix per donar li el que es mereix.

Gracies de nou a tots i informarem del nou projecte, el qual com us deia s esta gestant sense data concreta doncs no ens volem precipitar en la decisio.

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones,
Primer que tot dir-te que no t'ha de saber greu el fet de treure't el Defender de sobre si era una font de problemas, segur que trobaràs un de millor.
I segón, ara faré d'advocat del diable i et diré que com que sé que li tens ganes al meu Disco Camel, si veniu al Nacional, em pots fer de copi...i si et portes bé....potser....a lo millor....te'l deixo. Primer el tinc que posar en marxa i en condicions.
Salutacions i una abraçada.

ResponderCitar
Compartir: