Forum
Pos a mi el menu frio no me gusto nada de nada... pero si hay que hacer un esfuerzo se hace eh?
...mas que nada que no se a que hora podre llegar y si el disco aguanta 😮
Jordi si tens problemes de transport ens ho dius i et venim a recollir. ¿Què l'hi passa al Disco?
Carles
gracies, pel transport ja m'espabilaré 😉
Jordi td5 y le emparejamos con la camarera nueva que le gusto ;D ;D ;D
a on s'ha de firmar? ;D
Aquest Dijueves no hi podré venir, la parenta em vol de taxi per anar a Barcelona, al pròxim si que vinc!
Pues este Dijueves iré con Gemma :angel: mi media naranja, (con todo aprobado) pero sin land (no se puede tener todo) esta con las tripas abiertas 😮 poniendo el bloqueo central, lo que si que no comeremos el menú usual ::) estamos de dieta y pediremos algo a la plancha, lo hablo con el intendente Chus :police:
Saludos Joan
Pues este Dijueves iré con Gemma :angel: mi media naranja, (con todo aprobado) pero sin land (no se puede tener todo) esta con las tripas abiertas 😮 poniendo el bloqueo central, lo que si que no comeremos el menú usual ::) estamos de dieta y pediremos algo a la plancha, lo hablo con el intendente Chus :police:
Saludos Joan
Una promesa?????? va combinado con subir a montserrat descalzos? a mi me da que llegais ya un poco tarde a la operacion bikini
Por favorrrrrrrr que esta vez pongan el aire acondicionado a toda castaña.......anoche a las 23h tenia 28ºC dentro de casa!!!!!!!
xente de la noteeeeee!!!yo no podre ir ya que jueves y viernes estaremos hasta tarde liados con el circuito de lliça,espero veros alli sera sabado y domingo un abrazo a todos!!!!
xente de la noteeeeee!!!yo no podre ir ya que jueves y viernes estaremos hasta tarde liados con el circuito de lliça,espero veros alli sera sabado y domingo un abrazo a todos!!!!
¡Rubéééééén, cuelga un post con la infoooooo! :laugh:
Por cierto hay "dresscode" en esta ocasion?????
😮 😮 😮 😮 😮
Ferran, amb la calor que de ben segur foterà al JOVI, jo aniré amb pantalons curts i xancles "playeres", que ja em passo tot el dia amb calçons llargs a la feina passant una calor de mil dimonis. :violent5:
Carles (GASSMAN)
??? :icon_scratch: P.D: Recoi, m'has fet buscar al Sant Google què coi volia dir això del " dresscode", per un moment m'he pensat que ens estaves invitant a realitzar alguna mena de ritual d'iniciació estrany... ;D ;D ;D
doncs explica-ho... que aixi no ho tindrem que buscar els demes...
no provoqueu que em presentare amb la dona i els crios i tot.... jejejejeje
Txussssssssss ves solicitando menu infantil!!!! macarrones i pollastre!!!! con Fantanaranja
vinga jo m'apunto encara que no crec que vingui acompanyat, fins a les comes no hi ha sortida en parella
Quan veig aquestes coses me’n adono que això de viure a la muntanya i tenir un Defender m’està tornant cada dia mes feréstec... 😉
Jo a l’hivern botes de muntanya i forro polar i a l’estiu xancles i pantalons curts... ;D
http://www.mensencia.com/tendencias/que-es-el-dress-code
Carles (GASSMAN)
doncs aixo per a mi no significa gaire cosa... em paso la vida en sandalies i pantalo curt i sigui el temps que sigui en samarreta...
qui ha tret aixo del "dresscode"... menuda xorrada!