ES NECESSITEN DEFEN...

Avisos
Vaciar todo

ES NECESSITEN DEFENDERS

16 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
2,104 Visitas
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030
Topic starter  

Bona nit a tothom, us convido a qui vulgui immortalitzar el seu defender per a la posteritat i vindre aquest diumenge a una trobada que farem, serà per la costa brava concretament a St. Feliu de Guíxols i Lloret de Mar, però em sap molt greu només serà per defenders, és igual el model 90-110-130 series...ja que el motiu de la mateixa és que estic preparant un video que serà un homenatge al legendari DEFENDER, ja que com tots sabeu l'han deixat de fabricar. Us he de comentar que el que vingui ha d'estar predisposat a voler mostrar el seu defender a les xarxes socials, ja que després de muntat es posarà al youtube, així com també tindrà que tenir una mica de paciència ja que pot ser que hi hauran planos que s'hauran de repetir.

Estariem fins al migdia més o menys,  i l'hora de trobada a les 9 matí a st. Feliu de Guixols.

També val a dir que no serà res extrem ni d'anar a "cremar" els cotxes, és només per mostrar tots els DEFENDERS en comitiva tipus CAMEL TROPHY, però de tranquis, bé ... hi hauran unes sorpresetes també, però res que el DEFENDER no pugui fer.

Ja ho tinc tot bastant lligat i pensat, serà perqué.....com diuent com més serem més riurem..

Bé doncs .. animeu-vos que aquest video farà història, qui sap si la LAND ROVER després de veure'l el tornen a fabricar,,,jajaja

NOTA : AQUEST VIDEO ES FARÀ DE MANERA TOTALMENT ALTRUISTA I NO OBTINDRÉ CAP COMPENSACIÓ ECONÒMICA DE CAP TIPUS I SOTA CAP CONCEPTE.

(@judokabcn)
Respuestas: 396

Bondia potser pugui vindre es diumenge passam mes info pel mobil mercy 606310907.
tenim festa la dona i estaria be la sortida.

ResponderCitar
(@Argai)
Respuestas: 812

Molt bona proposta albert!!!

Nosaltres tenim el Defe una mica malalt, pero a veure si poguessim passar

Ja pensem en veure tots els Defes en un vídeo d'aquest que tu fas, pufffff ;D ;D

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

Per cert també me portare la gopro per gravar la sortida i a pendre de tu Albert, que fas uns videos macos.

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Molt bé nois ,,vinga que ja som uns quants, gracies Judoka pel piropo, si si porta-la que li treurem profit i ja farà la seva feina.

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Nosaltres tambe mirarem de venir, haviam que diu la jefa.

Albert pot venir algun altre model de land rover tot respectant el protagonisme del defender? Ho dic per si algu es volgues apuntar a la ruta..

Salut i força tracció

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Hola company,, aviam si hi ha sort i la jefa et dona permís, aquí, allà, i arreu passa allò de (Aquí mando yo con el permiso de mi mujer).

Aviam, s'ha anat apuntant més gent també via whatsapp i s'ha quedat de fer un picnic a lloret, en un lloc molt guapo que hi ha amb taules de pedra, etc,, us ho dic perquè si voleu quedar-vos al picnic vingueu preparats.

Referent al que em comentes de si pot vindre algú que no tingui defender, i tant que pot vindre faltaría més, el que passa és que com vaig posar en el post no és fer una ruta propiament dita, es anar a fer un video tots els defenders en comitiva, per això s'haurà d'anar parant per filmar, agafar planos, etc,, és a dir : la finalitat serà que el que vingui, ha d'estar predisposat a comptar-hi amb això, i clar no pot sortir en el video cap altre que no sigui un defender, es  a dir : els altres s'haurian d'esperar a que s'hagués filmat un plano en concret per a poder passar, però després podriem estar tots junts, també estic pensant ara mentres escric que podria fer varis planos ón surtissim tots després d'haver filmat els defenders ,ja que en un altre video els podria aprofitar,,bé...això ja depen de vosaltres.

De totes maneres ja ho tinc tot molt pensat, els llocs dels planos , etc,,, porto ja mesos "en ello", i no us faré patir gaire,jaja.

ResponderCitar
(@tgfita)
Respuestas: 131

Com va anar la trobada?? Jo si haguès tingut el def arreglat hagues vingut...

ResponderCitar
(@Argai)

Va anar molt bé!

Un día molt  entretingut, a veure si demà puc penjar alguna foto..

Tinc unes ganes de veure el video !!!! ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

:crybaby2:  :'( :crybaby2:  Collons... i jo feinejant a casa del sogre... :crybaby2:  :'( :crybaby2: 

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Doncs si va ser un dia magnific amb els defender un dia soleiat i ho varem.passar de pel·lícula el dinar a casa del Lucho espectacular.Gracias Lucho.

El video s està cociendo però us avanço que el recordareu molt temps.El tenia ja gairebé muntat amb altres imatges i ara s estan substituint per lo nou que es va filmar per això aniré més ràpid a tenir-lo.

Bé però ja hem.dit que això s ha de repetir... Això només ha fet que començar.

ResponderCitar
(@Argai)

Buuuuuufffff quines ganes que tinc de video !!! 😮 😮

Si, toca repetir...això segur! Recordaré per sempre el dinar, moltes gracies Lucho i familia!

Jo a veure si demà puc possar alguna fotico 😀

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Bé... Els videos ja han sortit del forn ara s han de refredar i a veure si pel.divendres els penjo.

Em.sembla que primer posaré un que li he fet al company Ernest de quan va patir l.enfonsament però ara que ja el té super guapo això és mereix un video de la resurrecció

Va...que ja quasi estem a divendres...

ResponderCitar
(@tgfita)
Respuestas: 131

A veure com a quedat el montatge!! Quants  defender's us vau ajuntar??

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Hola erem vuit però després va marxar 1, va ser un dia fantàstic,, demà penjaré el video.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: