Ermita de Santa Mag...

Avisos
Vaciar todo

Ermita de Santa Magdalena (Andorra)

8 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
878 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Hola a tots.

Fa força anys vaig fer una ruta per tot el Pirineu i crec recordar que, poc abans d'arribar a Andorra, vam passar per aquesta petita i coquetona ermita de Sta. Magdalena. No he sabut mai més com arribar-hi. Algú sabria dir-me quina és la pista, direcció a Andorra, que hi porta? o, en el seu defecte, de quin poble a quin altre poble s'ha d'anar per passar-hi?

Com no puc descarregar-me els tracks de la ruta, seria millor que em diguéssiu les explicacions per arribar-hi, en comptes de donar-me els WP de la ruta. Imagino que també m'aniria bé si sabéssim les coordenades de l'ermita ja que, d'aquesta manera, el TomTom m'hi podria portar.

Moltes gràcies.

subefotos

subefotos

(@toti52)
Respuestas: 306

A veure si amb aixó en tens prou, si no ja ho diràs.

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones,
Agafant com a referència la primera foto, d'on venen els ciclistes és la pista que porta cap a Sant Joan de l'Erm. La pista que arriba a l'ermita per l'esquerra jo l'he agafat des del poble de Montrenardó i la pista de la dreta que travessa el rierol vas pujant per la montanya fins arribar a una cruïlla, que agafant cap a l'esquerra i anant fent arribes (si no mal recordo, sinò que algú em rectifiqui), fas cap a Os de Civís.
Ara des de Novembre fins l'Abril (o el que duri la temporada d'esquí nòrdic) la pista de Sant Joan de l'Erm està tancada, tot i que l'altre día el meu cosí (en Miquel) em va dir que estava tancada per sempre per culpa dels quads. Molt trist perque és una pista molt maca de fer.
Salutacions.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Moltes gràcies, nois. Quina rapidesa en contestar!

Veritablement, és una llàstima que pistes que passen per uns paratges preciosos s'hagin de tancar, imagino, pel comportament abusiu i sense escrúpols d'altres.

Moltes gràcies, de nou.

ResponderCitar
 jqmj
(@jqmj)
Respuestas: 451

Buenas noches Horizontes, lastima la semana pasada estuvimos pero no paramos por falta de tiempo, te dejo el enlace el cual hicimos la ruta

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=79672.0

Saludos

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

hi ha una pista que no surt al mapa de toti52, diguem-ne que continua la que ve de St. Joan de L'Erm, i enllaça amb la que varem fer aquest cap de semana que ve de Tirvia i va a Os de Civis.
hi ha la pista de Arduix que surt de la Farga de Moles a Andorra que esta tancada, i hi ha una altre a Civis que enllaça amb la carretera de la Mare de Deu del Canolic a Fontaneda ja a Andorra

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Gràcies, de nou.

Sí, ya vi la salida de la "Ruta dels contrabandistes". Felicidades por ella. No pude venir.

Vaig prenent nota de totes. A veure si un dia puc repetir-la de nou, en tinc ganes. De moment, neva que nevaràs!

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

alguna imatge de la que va de sant Joan de l'Erm a Sta. Magdalena...

ResponderCitar
Compartir: