Forum
Em venc el Disco...
http://www.milanuncios.com/todoterreno-de-ocasion/land-rover-discovery-300-tdi-184326078.htm
Hola nois¡ Per si a algú de per aquí li pot interessar…. Em venc el Disco!! (Ja l’he posat al foro vendes però mes fàcil si es queda per Catalunya)
Com sempre si es per algú de la casa tindrà tracte especial en el preu.
Ja se que fa temps que no em passo per aquí però es que porto una temporada dolenta. Segueixo el tractament per la polimiàlgia i amb els efectes secundaris encara no estic per tirar coets (103 Kg de pes entre altres) La nit de cap d’any va morir el meu sogre després d’una llarga agonia y etc...
Però espero posar-me be aviat i seguir donant guerra per les pistes de terra sense masses complicacions.
No m’he passat a la berlina o al totcamí japonès. M’he comprat el mateix però 4 portes (ara em son imprescindibles) i acabat ES, fins i tot del mateix color.
Quan acabi el regim em pasaré un dijueves
i el proper Nacional no m'el vull perdre.
Salutacions a tots els amics Catalands
i feliç any nou
Ostres... quina entrada d’any... Transmet la nostre condolença a la Gloria.
Tant de bo que el vostre Disco es quedi per aquí, és una bona unitat. 🙂
Segur que el 2016 ens porta bones vibracions i aconsegueixes posar a ratlla aquesta punyetera polimiàlgia. Per cert, ja trigues. Estem frisosos per veure “el quatre portes”. ::)
Cuida’t. Petons i abraçades en l’ordre que vulgueu.
Carles (GASSMAN)
Gracies Carles, bon amic als peus del Montseny. Creu-me que tenim, la Gloria i jo, moltes ganes de tornar a retrobar-vos á tots, i molt especialment a tu i a la Cristina, a en David i als Pekes, parella encantadora, que encara no els hi coneixem la petita, que ja deu córrer.
2015 ha estat per mols motius un dels meus anys mes funestos i atrafegats. Al Disco li acabo de passar la ITV i de legalitzar el snorquel que li vaig fer instal·lar amb molta il·lusió a principis d'any, però amb les noves circumstancies, els meus pb d'articulacions i les dues iaies i que també ens fem grans, han fet que al començar a queixar-se el embragatge, abans de fer la inversió, he comprat un 4 portes ( Ja l'he pagat però encara no l'he vist, ni he fet el canvi de nom. El té el meu mecànic de confiança a Sabadell i l'aniré a veure divendres i a veure que se li ha de fer)
Aviam si mes endavant algú pren el relleu i repetim aquella volta "en manada" per el Montseny que ens van organitzar en Horizontes amb l'ajuda d'en David, o alguna cosa semblant sense anar molt lluny. Sinó espero poder passar un "dijueves" i si no gairebé segur que ens veurem al Nacional.
Una abraçada
Collons landlover, a veure si pot millorar tot una mica..
La veritat que per a mi aquest 2015 també molt desagradable, així que ho entenc..
Vaig a veure si algún colega vol el Disco que es veu molt bé
Salut i Força !!!!
Gracies Argai,
Esperem que aquest any o millor encara, aquest i els propers, siguin bons o almenys millors i aviat tornem a donar molta guerra.
A veure si ens prepara “algú” aviat una sortideta per retrobar-nos uns quants un finde... i aviam on ens preparen el Nacional d’aquest any, que en tinc moltes ganes.
La veritat es que quan em vaig trobar amb la necessitat d'un 5 portes, un conegut em va temptar amb un Subaru Outback 2.5 4WD, molt nou, pocs Km, molt be de preu , full equip etc i m'ho vaig pensar ...potencia, velocitat, suavitat, silenci, perfecte per fer carretera i bo en mullat i sobre neu....ja et fas gran, cada vegade hi ha menys pistes sense asfaltar, fora pistes no et deixen, etc...Però es que els Landys enganxen y aquest club també. Al final entre el que he pagat per el Disco 300 5 portes que he comprat i el que m'estic gastant en posar-lo a punt i reparacions imprevistes em costarà mes car que el Subaru i aniré molt mes a poc a poc i amb molt mes soroll.....i tot i així no me’n penedeixo d'haver pres la decisió de repetir amb LAND ROVER vell, un altre Disco 300 de color verd. A la feina un m’ha dit que m’ho faci mirar. Potser te raó 🙂
A la feina un m’ha dit que m’ho faci mirar. Potser te raó 🙂
🙂 🙂 ¡Que bo, Josep! Digues-li al teu company que qui s'ho ha de fer mirar és ell que encara no ha caigut al costat verd del 4 per 4. Cuideu-vos molt, tant tú com la Glòria ¡ Una abraçada!
Lo Kroquett