Forum
Em presento / me presento
Hola a tothom, ja fa uns quants dies que vaig treient el nas per aquest foro, bé em dic Joan Ramon i tinc un Dico 300 tdi que em funciona de fàbula al que, de moment sols li he posat unes llantes desplaçades amb neumàtics mixtes, quan l'economia ho permeti anire afegint cosetes. Soc d'un poblet al peu del montseny que de moment encara no està molt masificat anomenat Cànoves.
En prinicipi havia d'haver-vos conegut a la sortida del passat dia 27 però no va poder ser... espero poder-vos coneixer aviat.
SALUTACIONS
Hola a todos, ya hace unos cuantos dias que estoy mirando por aquí, bien me llamo Joan Ramon y tengo un Dico 300 tdi que funciona de maravilla al que, de momento, solo le he puesto unas llantas desplazadas con neumaticos mixtos, cuando la economia lo permita le ire añadiendo otras cosillas. Soy de un pueblecito al pie del Montseny que de momento no està muy masificado llamado Cànoves.
En principio os habia de haber conocido el pasado 27 pero no pudo ser...espero conoceros pronto.
SALUDOS

Salutacions des de BCN, no diguis massa alt que no vas poguer venir que en Militar77 ens munta una altre d'aquestes... per cert aquets dies esta previst neu a dojo... que tal aquest CDS amb trialera inclosa?
Saludos desde BCN, no lo digas muy alto que militar77 nos prepara otra de estas. por cierto, la prevision dice que nieve por un tubo... ¿que tal este FDS? pero con trialera incluida
Roger no lo calientes....que en la que canta un gallo concentra a otros 16 Lands por el Montseny!!!!!!
Joram bienvenido a esta gran familia que cada vez somos mas aqui en Catalunya... Yo soy de Mollet del Valles y para la proxima no te escapas.....
Saludos
Benvingut!!!!!
Una salutacio desde Sils, em sembla que estic a 20 min, de casa teu, si vols ens podem coneixer.
Vinga que vagi be
Saludos desde La Garriga !!! Que nieve que nieve,.......yo todabia no he acabado con mi Disco >:(
Bienvenido, aún estuve en Cànoves comprando leña hace dos semanas.
A ver si nos conocemos en cuanto acabe con el Range.
benvingut !!! 😉
Un 300 TDI, molt bona maquina........ be como minim tens un bon motor, ehhh TXUS :'( :'(
Salutacions, :laugh: :laugh:
Xavi , per motor un 200 ;D...diferencials , potser un 300 😉
Una abraçada amb dos dits de neu !!!
Xavi , para motor un 200 ;D...diferenciales , quizas un 300 😉
Un abrazo con dos dedos de nieve !!!
Gràcies a tots..
Esta caient neu a dojo per aquests barris.... i demà a currar :'( :'( :'(
A veure si em puc escapar...
si més no a veure si la neu aguanta fins el cap de setmana...si algú surt diumenge que em faci un truc
629608136
Salut i fang
Gracias a todos..
Por estos barrios està ciendo mogollon de nieve.... i mañana a currá :'( :'( :'(
A ver si me escapo..
Por lo menos aguante hasta el finde.... si alguien sale el domingo me llame
Salú
Benvingut, noi, tens una molt bona màquina! I Cànoves, tot i que només ho conec de passada, és molt guapo!
Bienvenido, tienes un muy buen coche! Y tu pueblo es muy bonito!