Diviernes zona de L...

Avisos
Vaciar todo

Diviernes zona de Lleida

111 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
11.9 K Visitas
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Yo en una hora estoy en Tarrega.

No confirmo asistencia pero lo voy a tener en cuenta!

No tienes LO QUE HAY QUE TENER !!!!! y si lo escribo en mayusculas por que estoy gritando maño !!!....jajajajaja ;D 😀

Saludos,

Xavi
😉

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Nos hemos cruzado en la respuesta... animate, que tu lo tienes mas cerca que nosotros...

Hay un bar-bocateria (no recuerdo el nombre, pero he ido alguna vez) con amplia terraza (hay 2 juntos) que hacen pizzas y sandwiches diversos y esta en la misma recta del circuito... por si sirve de idea... yo estare mañana por ahi, por si alguien se quiere tomar un vermouth

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241
Topic starter  

Roger,si quieres podemos quedar mañana a partir de las 7 y media de la tarde. Mi telf. 662cero 1 48 64.
Saludos

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Luigi i companyia!
A veure si em teniu en compte que hem de tancar un parell de temes!

Salut!

ResponderCitar
(@gtcarrera)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1692

No tienes LO QUE HAY QUE TENER !!!!! y si lo escribo en mayusculas por que estoy gritando maño !!!....jajajajaja ;D 😀

Saludos,

Xavi
😉

Que mes tas gritando a mi maño.... no..... eso no....  😉 😉  ;D ;D ;D ;D

Nos hemos cruzado en la respuesta... animate, que tu lo tienes mas cerca que nosotros...

JAAJAJAJA, haré los posibles! que ya tengo ganas de veros.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Be nois, començo a pensar que estic de pega, avui ens han confirmat l hora de visita a l OSTEOPATA. Com vaig comentar porto una temporada que l esquena em molesta moltissim i el metge despres de diverses probes i radiografies, m envia al Osteopata.

Be doncs la data no es un altre que: DIVENDRES 23!!!!!! me cagon la....... no nomes em molesta l aesquena sino que la possible solucio m afecta al Diviernes de lleida :'(  >:(

El problema es que l osteopata es a TOULOUSE i segons m ha dit el metge, ni parlar ne de conduir despres d una sessio amb l osteopata!!!! :'( :'(

Be nois ho sento de debo, em vaig perdre la vacada de setcases, em perdo l iberic i em perdo el diviernes.........

Tan de bo no m en passi cap per ogassa i la Party, em començo a preocupar 😮

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Llàstima que no puguis venir Ignasi 🙁

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Cap problema, Ignasi; el principal és que et recuperis. Et dono la meva paraula que n'hi haurà més de Diviernes mentre hi hagin divendres als calendaris. Una altra sería que ja que no pots venir tú, pujessa'm nosaltres algún día a provar la cuina de la zona.... 😉 ;D
Salutacions i a recuperar-se.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Cap problema, Ignasi; el principal és que et recuperis. Et dono la meva paraula que n'hi haurà més de Diviernes mentre hi hagin divendres als calendaris. Una altra sería que ja que no pots venir tú, pujessa'm nosaltres algún día a provar la cuina de la zona.... 😉 ;D
Salutacions i a recuperar-se.

Si es tracte de anar a veure a l'Ignasi, jo tambe vaig on faci falta....... si t'ingresant a TOLOUSE tambe podem anar MARMOTA que es una ciutat amb molts estudiants... noies em refereixo esclar...!!!!!

😉

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Si es tracte de anar a veure a l'Ignasi, jo tambe vaig on faci falta....... si t'ingresant a TOLOUSE tambe podem anar MARMOTA que es una ciutat amb molts estudiants... noies em refereixo esclar...!!!!!

😉

A la meva edat jo ja puc anar amb les mares de les estudiants....

ResponderCitar
 Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Venga!!! Que ja tenim reservat "Ristorante"!!!
Hem tingut una mica de problemes en trobar restaurant ja que a Tàrrega, despres de la Fira de Teatre, els bars i restaurants aprofiten per fer vacances. Així que al final hem hagut de recorrer a buscar un restaurant a la ciutat veïna de Cervera.
Bé, el restaurant es de tapes (així no perdreu el gust del Jovi), més o menys hem contat que pot sortir entre 12-18€ per cap (tot depen de l'estomac de cadascú).
Aixi que finalment:
Diviernes Zona Lleida: Restaurant El Port (Cervera)
Horari: 21:30 - 22:00

Venga!!! Que ya tenemos reservado "Ristorante"!!!
Hemos tenido un poco de problema en localizar un restaurante ya que en Tárrega, despues de la Fira de Teatre, los bares y restaurantes aprovechan para hacer vacaciones. Asi que al final hemos recorrido a buscar un restaurante en la ciudad vecina de Cervera.
Bueno, el restaurante es de tapas (así no perdereis el gusto del Jovi), mas o menos creemos que puede salir entre 12-18€ por cabeza (todo depende del estomago de cada uno).
Asi que finalmente:
Diviernes Zona Lleida: Restaurante El Port (Cervera)
Horario: 21:30 - 22:00

Llista inscrits / Lista inscritos:
Marmota (Lluis)
Jojo (Jordi)
Miquel
XAVI 300Tdi
DaRiSo
DANNY73
Apa Siau ??
RPodio
GTCarrera
MAS

Salutacions / Saludos

Jordi.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Venga!!! Que ja tenim reservat "Ristorante"!!!
Hem tingut una mica de problemes en trobar restaurant ja que a Tàrrega, despres de la Fira de Teatre, els bars i restaurants aprofiten per fer vacances. Així que al final hem hagut de recorrer a buscar un restaurant a la ciutat veïna de Cervera.
Bé, el restaurant es de tapes (així no perdreu el gust del Jovi), més o menys hem contat que pot sortir entre 12-18€ per cap (tot depen de l'estomac de cadascú).
Aixi que finalment:
Diviernes Zona Lleida: Restaurant El Port (Cervera)
Horari: 21:30 - 22:00

Venga!!! Que ya tenemos reservado "Ristorante"!!!
Hemos tenido un poco de problema en localizar un restaurante ya que en Tárrega, despues de la Fira de Teatre, los bares y restaurantes aprovechan para hacer vacaciones. Asi que al final hemos recorrido a buscar un restaurante en la ciudad vecina de Cervera.
Bueno, el restaurante es de tapas (así no perdereis el gusto del Jovi), mas o menos creemos que puede salir entre 12-18€ por cabeza (todo depende del estomago de cada uno).
Asi que finalmente:
Diviernes Zona Lleida: Restaurante El Port (Cervera)
Horario: 21:30 - 22:00

Marmota (Lluis)
Jojo (Jordi)
Miquel
XAVI 300Tdi
DaRiSo
DANNY73
Apa Siau ??
RPodio
GTCarrera
MAS

Salutacions / Saludos

Jordi.

Ooeeee....oooeeeeee
:wav:

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Topic starter  

Marmota (Lluis)
Jojo (Jordi)
Miquel
XAVI 300Tdi
DaRiSo
DANNY73
Apa Siau ??
RPodio
GTCarrera
MAS
Pepsus

Hi afegeixo en Pepsus amb o sense el seu permís. Sería bo que vinguès el tresorer del club per portar el tema dels diners. 😉

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Hi afegeixo en Pepsus amb o sense el seu permís. Sería bo que vinguès el tresorer del club per portar el tema dels diners. 😉

Company , en aquesta ocasio no podrá ser....fixat que el dia avants en Suri ja va parlar de fer el Dijueves del Jovi....evident ment i anire  ;)...

Per el tema dels diners no t'has de amuinar.,...ja s'encarrega en Xavi , que es veu que li agrada.....

Gracias per muntar el sopar , espero asistir en una propera ocasio ...

😉

ResponderCitar
(@pink4x4)
Respuestas: 342

Trobo que el Marmota ha tingut una bona idea... un diviernes a la zona de Lleida !!!

Jo, de moment, m'hi apunto. Serà interessant "veure-mos" les cares... 😉

Salut !!!

ResponderCitar
Página 3 / 8
Compartir: