Diviernes zona de L...

Avisos
Vaciar todo

Diviernes zona de Lleida

111 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
11.9 K Visitas
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241
Topic starter  

Com que ja n'estic fart per no dir una altra cosa de perdre'm els Dijueves, doncs això; vull organitzar un diviernes per la zona de Lleida, en concret a Tàrrega (és una opció). Sería el 23 de Setembre, el divendres entremig de l'Ibèric i Les Comes. No tinc ni lloc, ni hora ni menú. Potser al final s'haurà d'improvitsar, però és que n'estic fins als santíssims de llegir les cròniques dels Dijueves i les famoses braves del Jovi i jo menjant verduretes fetes per ma mare a casa. Tinc ganes de retrobar-me amb vells amics i fer noves coneixences per parlar una mica de tot, inclòs de Land Rover's.
O sigui que hala!!!! qui sigui de la zona que doni la seva opinió, faci propostes de llocs per anar a sopar i qui vulgui, que s'apunti. Ho dic amb temps per si algú té algún compromís (bateig, boda, enterrament, etc) tingui temps per a anular-lo.
Salutacions.

Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Jo ja saps que m'apunto,  😀 😀
(Como no!!)

Jordi

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Jo crec que sí!
Però queda més d'un mes!

Compteu amb mi, per suposat!

Salut!

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Eiiiii, jo també...per que també em ve de gust estar amb els lleidatans i com nomes prenc Coke doncs no tinc problemes de tornar tard.

Itentare omplir el disco, a veure si pujem uns quans mes desde la capital....jijijijijij
😉

Bona idea marmotilla........luiggi.

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Conteu amb mi 😉
Ens ensenyaràs la teva flota de Land Rovers i el camel, oi? oi? oi? oi?

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Luiggi! En aquestos diviernes s'ha de venir amb la montura oficial i hi haurà una volta pel circuit?

ehem!... ::) ::) ::) ::) ;D jajajajaj

ResponderCitar
(@DANNY73)
Respuestas: 110

si el xavi300 llaunes, em porta al seu disco 30.000 m´hi apunto.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

si el xavi300 llaunes, em porta al seu disco 30.000 m´hi apunto.

Fet, copilot !! Quan anem d'enterrament ?????

Luiggi, ja som 6 i aixo que estem de vacances ...!!!!

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Bones

Encara que no ho sembli, em queda molt mes a prop Tarrega que La Garriga, en km ho hauria de mirar pero en temps hi poso la ma al foc, aixi doncs tot i que falta un mes, en principi m hi apunto!!!!

ResponderCitar
 Jojo
(@jojo)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 233

Be, be, be, ..... de moment som 7, amb el post amb menys d'un dia.... tenin en compte que falta encara un mes... haurem de buscar un lloc tipus "bodas, bautizos y comuniones" per fer el sopar.

A veure si veu el correu en Mas, Pepsus, JM Pinos, etc... encara que esta obert a qualsevol Land Rovero que es vulgui atansar, aixi anem fent pinya.

Jordi.

PD: els que siguem de la zona podriem anar pensant on anar a sopar...

PD2: Ostia!!! Missatge 99!!!

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Vaig fent la llista, que sempre va bé:

Marmota
Jojo
Miquel
XAVI 300 TDI
DaRiSo
DANNY73
PINACSI

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241
Topic starter  

Jueeerrr....com s'està posant el pati.....
Anem per parts,
Jojo, ja contava amb tú.
Miquel, no és obligatori però si vols pots venir amb el cotxe "oficial". Respecte al circuit, en aquelles hores només hi ha els dels pub's.
Xavi, ganes de veure't i alguna "Coke 0,0º" també pot caure.
DaRiSo, jo t'ensenyo el Camel si tú m'ensenyes el L322. ;D ;D ;D
DANNY73, serà un plaer ceneixer-te i més si fas de copi del Xavi.
PINACSI, això es fa per a gent com tú, amb ganes de veure els col·legues però que suposo per distància geogràfica és difícil de trobar-se com em passa a mí. Andorra és a 120 km de Tàrrega (Andorra-La Seu-Ponts-Guissona-Tàrrega).
Animeu-vos......
Salutacions

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Be, be, be, ..... de moment som 7, amb el post amb menys d'un dia.... tenin en compte que falta encara un mes... haurem de buscar un lloc tipus "bodas, bautizos y comuniones" per fer el sopar.

A veure si veu el correu en Mas, Pepsus, JM Pinos, etc... encara que esta obert a qualsevol Land Rovero que es vulgui atansar, aixi anem fent pinya.

Jordi.

PD: els que siguem de la zona podriem anar pensant on anar a sopar...

PD2: Ostia!!! Missatge 99!!!

Y per borda-ho podriem quedar a les 18.00h per fer unes cervesses i amortitzar el viatge...!!!!
😮

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!

Per quina part penseu fer-ho??? Jo tinc el Range constipat al garatge de casa, per tant em faria falta alguna ánima caritativa em traigues a passejar.....Cuyàaaasssss  😉

Apa Siau

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Eeepp!!

Per quina part penseu fer-ho??? Jo tinc el Range constipat al garatge de casa, per tant em faria falta alguna ánima caritativa em traigues a passejar.....Cuyàaaasssss  😉

Apa Siau

Ja ho saps que si amic Enric, tu sempre tens un lloc al meu cotxe...... Tens el ticket de Bus Nº2...

Una abraçada amic, per cert dintre de poc estaré de trasllat, puc ontar amb tu...????
😉

ResponderCitar
Página 1 / 8
Compartir: