Forum
Diumenge 20/10/2013, Trial 4x4 a Muntanyola, Campionat de Catalunya
Doncs aquest diumenge està previst fer la darrera cursa del Campionat de Catalunya de Trial 4x4 d'aquest any, organitzada pel Trial Osona 4x4. Per poc que pugui, m'acosto, encara que sigui en patinet. Els guanyadors d'ambdues categories encara no estan decidits i, segons acabin aquesta proba, potser que qui té millor posició ara no acabi sent el guanyador.
Esteu informats! Vagi bé!
Ostres, convençut que era el 27, tot i que estaré a Vilanova de Sau no crec que pugui apropar-me.
Jo també seré per allà! Amb la càmera i la brusa de la land rover party per si me voleu saludar jeej
Jo també hi aniré! (Samarreta taronja), amb la Marta i la meva neboda.
Salut,
David
Un plaer habeuse conegut Croqueta, gassman and company.. la resta no menrecordo del nick xD. Soc dolentissim amb els noms! :-[ Dimet un altre dia aviam si coincidim també!
Una salutació companys, aviam si ens trobem mes sovint i aixis ja acabo de memoritzar les cares, noms i nicks de tothom jeej.
Un plaer habeuse conegut Croqueta, gassman and company.. la resta no menrecordo del nick xD. Soc dolentissim amb els noms! :-[ Dimet un altre dia aviam si coincidim també!
Una salutació companys, aviam si ens trobem mes sovint i aixis ja acabo de memoritzar les cares, noms i nicks de tothom jeej.
El mateix Fatralliart, estigues atent a la pròxima convocatòria del “dijueves” al JOVI de la Garriga, i a veure si t’apuntes a les braves assassines i l’arròs caldós. ;D
Carles (GASSMAN)
Ho tinc complicadillo m'aixeco d'horeta els Divendres per currar, però alguna en farem i si coincideix que tinc lliure el divendres pel que sigui, doncs m'escaparé!! 😉 Merci!!