Avisos
Vaciar todo

Disculpes públiques

9 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
1,014 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Doncs això, que demano disculpes publiques doncs aquest matí he fomut la gamba fins el maluc! Passava per un carrer i veig un Disco 200 amb l'addhesiu del nostre Club; el cotxe era aparcat davant d'una vivenda i la porta del barri era oberta; i jo que em dic: ¡Qué coi, coneixeràs un altre soci! I vaig i truco al timbre... al cap d'un momen t surt un xicot, pijama posat (deurien ser els volts de les 12 del migdia) per la finestra ¡Em sap molt greu haver-te despertat Landriver! I ell, tot educat, indicant que no era culpa meva donat que no tinc que saber que treballa de nit.
Si és que les coses s'han de pensar dos cops abans de fer-les.

P.D.: boniques vistes tens des de casa!

(@Juan.ki)
Respuestas: 578

Pero qué coi disculpes, d'aixó se'n diu educació, s'ha de saludar si senyor, bueno el bo de landriver potser no opina igual,  ;D ;D.
El que vegi el meu range que saludi si us plau ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

A mi algun dia em fotran un calbot. Jo encara que no tinguin l'adhesiu del Club abordo a la gent pel carrer, en el pàrquing de supermercat, amb el Land aparcat davant de casa seva, etc.  ::)

Alguns foten cara d'acollonits i fugen educadament, i d'altres se'ls il·lumina la cara quan els hi comences a explicar coses i descobreixen que hi ha altre gent igual d'apassionada per els nostres trastos.  🙂

Santi (Landriver) exigeixi-li una compensació al Croqueta per destorbar-te el repòs. Amb un piscolabis i in refrigeri quedaria el tema saldat. Ah!, i de pas que també em convidi a mi per corroborar que s'ha efectuat la recompensa!!!  :angel4:

Carles (GASSMAN).

ResponderCitar
(@landriver)
Respuestas: 72

Bon dia Croqueta:
Com bè indiquen els companys i et vaig dir, no era molestia la culpa es meva per treballar de nit.
Amb aquesta mostra de educació, quedo sorpres i en deubte amb tu i ara si, hem de quedar per fer el bermut i mantenir una xarrada de land rovers com deu mana o fer rutes.
Aquest club cada dia en deixa mes sorprés, tant per la aficio i germano que es respira amb el landys sino pel alt nivell de educació i respecte que mostren els socis als socis.
Croqueta ets un senyor com la copa d´un pi, no cal dirte que per quansevol cosa ja saps on soc i sempre seras ben rebut.
Fins aviat, salutacions: Santi (Landriver) 🙂

ResponderCitar
(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Jajaja Quin crack estas fet Croqueta!

Jo riuria d'allò més si un dia un soci truca a casa per presentar-se Jijiji Per això de les disculpes, jo m'ofereixo a contracor de testimoni adjunt amb en Gassman, per allò que diuen que 4 ulls millor que 2..

Apali salut!!

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Croquet en la puerta de mi casa todos los coches llevan la pegatina del Club, hasta la caravana pero como se te ocurra picar sin traer cerveza te tiro al gato
P.D. Es que no tengo perro

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Per parts i per ordre d'aportacions:

Gassman: ets un cabr...net! Ja saps que no em calen excuses pels vermutillos, pica-pica... i convidar-te!  :la:
Landriver: gràcies per la teva comprensió i el tema de la xerrada, es monta i llestos!
Ullfoll: no et dic el mateix que a en Gass perquè ja em veig a la Mar fotent-me calbots per a corregir-me!  ;D Cap "poblemo", també podeu vindre, està clar que sí!
Cordobés: Gato? Echame a la piscina de Pancho que así estaré fresco!

Doncs res, que ja direu quen ho voleu fer, més que res que no sigui que treballeu per la nit!  ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Ratifico David es un GRAN señor... ;D ;D ;D

salu2 Joan

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Mayors tambié te puedes apuntar al picoteo, si te parece ¿ok?

ResponderCitar
Compartir: