Disco td5 en desgua...

Avisos
Vaciar todo

Disco td5 en desguace.

7 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
775 Visitas
(@JJubany)
Respuestas: 610
Topic starter  

:)Bones companys.

Donçs ja tinc el Td5 , i necesito unas cosetes, es un set places i voldria treure els seients del darrere per tenir mes espai, i he vist que els cinc plaçes portan uns cofres al lloc dels seients. per aixo demano si sabeu d´algun desballestament que tingui un Td5 que encara tingui aquets elements, i tambe la safata enrollable.

Vinga, ens veiem.
Salutacions. Jordi.

(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Benvingut de nou Jordi!!!!!
Ja trigues en fer la presentacio del nou LR!!!!!!!
As preguntat al Tamayo?????
Enhorabona per la nova adquisicio company!!!!
En veiem!!!!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Salutacions Jordi, em penso que ho tens una mica complicat. Jo ho vaig mirar per fer una nyapa al darrera d'un Defender i a la Land Rover em van ensenyar que no és un cofre sencer independent que ocupa l'espai dels seients quan no es munten. La motllura interior de plàstic del maleter del Disco model 5 places (cofre), o del Disco model 7 places (seients) és completament diferent. No sé si es pot arribar a fer, però aleshores tindries que canviar tots els plàstics interiors del maleter per els d'un model de 5 places. No sé si m'he explicat bé.

Recoi, espero que algú que estigui més lúcid que jo,  t'ho expliqui millor. Espero haver-te ajudat.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Salutacions Jordi, em penso que ho tens una mica complicat. Jo ho vaig mirar per fer una nyapa al darrera d'un Defender i a la Land Rover em van ensenyar que no és un cofre sencer independent que ocupa l'espai dels seients quan no es munten. La motllura interior de plàstic del maleter del Disco model 5 places (cofre), o del Disco model 7 places (seients) és completament diferent. No sé si es pot arribar a fer, però aleshores tindries que canviar tots els plàstics interiors del maleter per els d'un model de 5 places. No sé si m'he explicat bé.

Recoi, espero que algú que estigui més lúcid que jo,  t'ho expliqui millor. Espero haver-te ajudat.

Carles (GASSMAN)

Bones

Gassman, crec que si t has explicat be, m ha semblat entendre, que els plastics que formen el maleter son diferents segons sigui un 5 plaçes o un 7 plaçes. es aixo? i per tan no podra adaptar el cofre de l un a l altre es aixi ?

Salutacions

ResponderCitar
(@jlgarz)
Respuestas: 4659

tal vez GTcarrera tenga algo de lo que buscas,hace poco volco el coche y lo esta vendiendo a piezas,es socio si lo buscas por el usuario te saldra su mail

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bones

Gassman, crec que si t has explicat be, m ha semblat entendre, que els plastics que formen el maleter son diferents segons sigui un 5 plaçes o un 7 plaçes. es aixo? i per tan no podra adaptar el cofre de l un a l altre es aixi ?

Salutacions

Bon vespre PINACSI,

Dons més o menys és així. No és una caixa sencera, que es pugui comprar i afegir als laterals, una part és el propi lateral del Disco i l’altre part és la tapa i la cara exterior de la caixa.

Com que no tinc un Disco no puc fer fotos, ¿Algú pot penjar alguna imatge perquè sigui més entenedor?

El que no sé segur és si els laterals sense els seients o sense la “pseudo-caixa” són iguals o no.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@JJubany)
Respuestas: 610
Topic starter  

Gracies companys !!

Si ja entenc el problema, no ho hagues dit mai , pensaba que eran exactament iguals, bé donçs farem algun invent.

Salutacions, i ens veiem a les Comes.

ResponderCitar
Compartir: