Forum
Dinar Nadal Senglars
Os informo que estem montant un dinar per el 28 d´aquest mes amb una petita ruta.
Qui vulgui que es pasi per el foro de Senglars.
Bé va anar tot molt bé, varem fer dos trams, el primer molt bé i el segon de 30 km vam trigar quasi 3 hores......ufff quina gana (que l'hi preguntin al Extivi...jajaja).
Bien fue todo muy bien, hicimos dos tramos, el primero muy bien y el segundo de 30 km tardamos casi 3 horas.......ufff que hambre ( que se lo pregunten al Extvi.....jajajaja).
Al final fuimos siete (ANGEL, JORDI VM, APA SIAU, XAVI 300TDI, TXUS 200, ETXIVI + TORTUGA), nuestro nuevo presidente RPODIO que estaba apuntado por una fuerza mayor contra su voluntad de ultima hora, por un incidente en su vehiculo no pudo asisitir y COMO HE DICHO estuvo muy bien, gracias por todo a TORTUGA, que se curro un expectacular ROAD BOOK con paradas intermedias para que repostaran los concursantes y caminos con sorpresas.
Pronto colgaré fotos... ahora me voy a ver a mi copiloto de BURGOS que esta malito.....,
GRACIES JAUME ( TORTUGA) i que la teva maquina s'arregli molt aviat....
GRACIAS JAUME ( TORTUGA) y que tu maquina se arregle rapidamente...
Bueno , pues me uno a los agradecimientos por el buen Sabado pasado , le ruta segunda ( es a la que llegué) estuvo entretenida , y el lugar de la comida estupendo , la compañía genial 😉
Lastima que eramos poquitos...
Joder, no me entero de nada ... a ver si me acuerdo de pasar más por Senglars4x4 y me entero de estas cosas.
Ostras Nacho hem sap greu, ho vaig posar al foro de senglars i aqui. Tambe fallo meu, a pàrtir d´ara si organitzo algo enviaré també correus.
Ostras Nacho hem sap greu, ho vaig posar al foro de senglars i aqui. Tambe fallo meu, a pàrtir d´ara si organitzo algo enviaré també correus.
No, no, si es mi culpa. Es que con tanto foro a veces se me olvida alguno ... 😉
Eeepp!!
Donc si tal com es pot veure va ser un dinar-sortida molt entretingut. Com sempre la gent lo millor, i molt d'esperit LR; per donar i vendre, enacara que es van trobar a faltar molts Senglars. (VINGA FORÇA SENGLANERA)
La ruta molt ben treballada, un 10 pel Jaume que tot i treien fum per tot arreu, va fer arribar al seu "tortuga" a destí. El dinar i el lloc també fantàstic, enacara que el fet de no tenir macarrons va disgustar a algún integrant de la marxa. Agraïr també a la Rosanna el pica-pica que tenia preparat a casa per els més petits, que van disfrutar del lloc i les possibiltats de jocs que tenia la casa.
També destacar, i ja sé que no te merit que ho digui jo, del bon paper dels més petits, es van portar molt bé i van aguantar la ruta com a autentics Senglars, encara que alguna es va marejar, Merci per la espera.
Espero que l'any vinent poguem omplir la sala amb més senglars i fer d'aquest grup o d'altres que es poguin formar un grup de gent, amb molt "bon rollo" i afinitats comuns.
Bones Festes a tots!!!!!
Apa Siau
ooo a mi tambe mauria agradat venir, tambe tinc que mirar mes el de senglars... jejeje
ooo a mi tambe mauria agradat venir, tambe tinc que mirar mes el de senglars... jejeje
Esta post lo puso Tortuga aquí en el Club el 3 de Noviembre ..... ::)
Xavi300TDI, ni que lo digas!!!! jajajaja
Fuen una "merienda" muy positiva (como siempre quando hemos coincidido!!! )
Gente muy maja que hacia tiempo que no veia y si que es verdad que este año eramos poquitos, pero supongo que la crisis tiene la culpa!!!
Solo deciros que a los que no nos veamos este año desearos Felices Fiestas!!!!